• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

غیر قابل استفاده بودن ۵۰ مدرسه در هشترود

  • کد خبر : 35109
  • 04 آبان 1400 - 12:45
غیر قابل استفاده بودن ۵۰ مدرسه در هشترود
یاز اکو - مدیر آموزش و پرورش هشترود از غیر قابل استفاده بودن ۵۰ مدرسه در بخش مرکزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، بهمن اقدمی، خاطرنشان کرد: از مجموع ۵۰ مدرسه ای که تخریبی و غیر قابل استفاده برای آموزش است، تعداد ۳۶ مدرسه توسط خیّرین یا احداث شده اند و یا در مرحله احداث هستند و برای نوسازی ۱۴ مدرسه دیگر نیازمند یاری خیّرین مدرسه ساز هستیم.

وی با بیان این‌که چندین مدرسه کانکسی را از فهرست مدارس هشترود حذف کرده‌ایم، افزود: اقدامات مدرسه سازها و مدرسه یارها در طول چهار سال گذشته بی نظیر است و ما بنا داریم در آینده نزدیک در همایش مدرسه سازان و مدرسه یاران از نیکوکاران روشن ضمیر مدرسه ساز تجلیل به عمل آوریم.

وی اظهار کرد: شهرداری هشترود نیز به علت واریز کردن به موقع نیم درصد هزینه های صدور پروانه، پیاده روسازی برای دانش آموزان و خط کشی محل عبور محصلین در زمره خیّرین مدرسه یار قرار دارد و مجموعه آموزش و پرورش قدردان این زحمات است.

اقدمی اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی مجموعه آموزش و پرورش، خوشبختانه دانش آموز باز مانده از تحصیل نداریم و هر کسی که به علت نداشتن بضاعت مالی توان درس خواندن ندارد از طرف مدیریت آموزش حمایت می شود تا از تحصیل باز نماند.

وی از اختصاص ۲۶۴ تبلت به دانش آموزان نیازمند جهت آموزش در فضای مجازی در ایام کرونایی خبر داد و گفت: آموزش حضوری و مجازی به صورت ترکیبی در دستور کار آموزش و پرورش هشترود قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=35109

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});