• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5

آیا کسی باید به آنها درس می داد یا نه؟

  • کد خبر : 37131
  • 18 آبان 1400 - 9:45
آیا کسی باید به آنها درس می داد یا نه؟
یاز اکو- خیلی روشن بود که اشغالگران داوطلبانه اراضی ما را ترک نخواهند کرد، روز به روز‌ هم پرروتر می شدند و برای هتک حیثیت مردم آذربایجان اقدامات غیرقابل قبولی انجام داده و اظهاراتی را بیان می کردند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از قفقاز اینفو، این مطلب را الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان به مناسبت سالگرد پیروزی آذربایجان در جنگ دوم قره باغ طی سخنرانی در جمع نیروهای نظامی آذربایجان در شهر شوشا بیان کرد.

رئیس جمهور آذربایجان گفت: اشغالگران با اعلام به اینکه “قره باغ ارمنستان است” نه تنها به روند مذاکرات پایان دادند بلکه با این جمله به ما نیز توهین کردند. برگزاری مراسم تحلیف ساختگی در تاج قره باغ شهر شوشا که برای ما مقدس است، توهین به ما بود. آن لانه شیطان – محل مراسم تحلیف – توسط ارتش قهرمان آذربایجان در جریان جنگ ویران شد. اقدام تحریک آمیز بعدی اشغالگران اقدام برای انتقال پارلمان غیرقانونی و ساختگی این رژیم به شهر شوشا بود که در حقیقت مسخره کردن ما بود. ارمنستان با تکبر و قلدری ما را به اشغال جدیدی تهدید می کرد. چقدر باید تحمل می کردیم؟ آیا کسی باید به آنها درس می داد یا نه؟ خوب ببینین هزاران، دهها هزار جوان، سرباز و افسر آذربایجانى با سینه سپر کردن جلوی دشمن جاى واقعی آنها را بهشان نشان دادند. دشمن را در چنان وضعیتی قرار دادند که تا ابد نتواند از آن وضعیت خارج شوند. منبعد آنها به عنوان ملت و دولتی که مهر مغلوب بر پیشانی شان خورده تا ابد زنده خواهند ماند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=37131

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});