• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
9
شهردار منطقه پنج تبریز:

پل روگذر دوربرگردان کرکج امسال اجرایی می شود

  • کد خبر : 37325
  • 19 آبان 1400 - 10:15
پل روگذر دوربرگردان کرکج امسال اجرایی می شود
یاز اکو - شهردار منطقه پنج تبریز در پاسخ به اعتراض اهالی محله کرکج در خصوص تاخیر در اجرای پل روگذر دور برگردان و نبود راه ارتباطی از بزرگراه پیامبر اعظم (زنجان - تبریز ) به این روستا، گفت: مطالعه این طرح انجام شده و به زودی اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، میرعلی اصغر نساج در گفتگو با اهالی روستای کرکج با بیان اینکه طرح تبادل ارتباط سواره جاده تهران و کرکج به صورت پل روگذر دوربرگردان اجرا می‌شود، گفت: این پروژه در تیرماه امسال در شورای ترافیک استان به تصویب رسیده و سازمان عمران شهرداری تبریز متولی اجرای آن تعیین شده است.

وی  افزود: تهیه نقشه های اجرایی پل از طریق سازمان عمران به مهندسین مشاور، واگذار و نقشه‌های اولیه نیز تهیه شده است و طبق اظهارات مدیر عامل سازمان عمران شهرداری آذرماه امسال اقدام به برگزاری آگهی مناقصه جهت انتخاب پیمانکار می شود.
  
شهردار منطقه پنج تبریز در ادامه گفت: به محض تعیین پیمانکار، عملیات اجرایی پل روگذر دوربرگردان کرکج شروع می شود. 

فرماندار شهرستان تبریز نیز با اشاره به اینکه انتقاد اهالی «کرکج» به نبود راه ارتباط تبادلی جاده تهران-کرکج تبریز است، گفت: معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تبریز، پلیس راهور استان، نیروی انتظامی شهرستان و شهرداری منطقه ۵ تبریز در جمع معترضان حضور یافتند و با مذاکره انجام شده، انسداد صورت گرفته در حدفاصل سه راهی اهر و میدان بسیج تبریز برطرف شد.

بهروز مهدوی افزود: مسئولان به معترضان قول دادند اوایل هفته آتی با حضور مسوولان مربوطه و شهردار منطقه ۵ در مسجد جامع کرکج نسبت به رفع مشکل دسترسی اهالی تصمیم‌گیری شود.

اجتماع ظهر  امروز جمعی از اهالی کرکج در انتقاد از  کم کاری در احداث پل روگذر، منجر به ایجاد ترافیک سنگین در سه راهی اهر و میدان بسیج ( ورودی شهر تبریز از طرف تهران ) شد.

کرکج یکی از روستهای شرق شهر تبریز است که در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه پنج این شهر واقع شده‌ است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=37325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});