• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
‍ فرماندار شهرستان اسکو خبر داد:

احداث ۶۵ هزار واحد مسکونی جدید در سهند

  • کد خبر : 38785
  • 30 آبان 1400 - 8:45
احداث ۶۵ هزار واحد مسکونی جدید در سهند
یاز اکو _ بابک رضی‌منش با بیان اینکه دولت سیزدهم برنامه ساخت 48 هزار واحد مسکونی جدید را در سهند کلید زده است و در دولت گذشته هم ساخت 18 هزار واحد طرح ملی مسکن به تصویب رسیده بود، گفت: در مجموع 65 هزار واحد مسکونی جدید در سهند احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو بابک رضی‌منش افزود: پیش‌بینی می‌شود جمعیت سهند در چهار سال آینده به ۳۶۰ هزار نفر برسد، این موضوع فی نفسه یک اتفاق خوب است اما باید از تجارب طرح مسکن مهر استفاده کرده و کاستی‌ها و مشکلاتی که با افزایش جمعیت سهند به موجود خواهند آمد را مدیریت کنیم.

 رضی منش تصریح کرد: متاسفانه تامین زیرساخت‌ها‌ متناسب با افزایش جمعیت نیست و دولت باید توجه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشد.

وی ادامه داد: عمده نگرانی‌های ما در مورد سهند بحث مشکل آب است چرا که در زمان پیک مصرف با کمبود ۱۰۰ لیتر بر ثانیه آب مواجه هستیم و ضروری است تا پروژه انتقال آب ارس به تبریز سرعت گیرد.

وی تاکید کرد: عزم مدیریت شهری سهند برای حل مشکلات کاملاً مشهود است و مشکلات با شیب مناسبی برطرف می‌شود.

فرماندار اسکو با اشاره به مشکلات موجود در سطح شهرستان، گفت: حل مشکلات و نارسایی‌ها به‌خصوص در شهر جدید سهند با همراهی مردم و رسانه ها میسر است. باید اذعان داشت مشکلات و نارسایی‌ها در سهند وجود دارد، اما عزم مدیریت شهری سهند برای حل مشکلات کاملاً مشهود است و با شیب مناسبی مشکلات سهند برطرف می شود.

فرماندار اسکو اظهار داشت: مدیریت مناسب پسماند و تفکیک از مبدا، ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری، مدیریت بهینه پسماندهای عفونی، تعامل با شرکت عمران سهند، هماهنگی با شبکه بهداشت و درمان، بهسازی معابر عمومی و… حرکت های جدید و موثری است که از سوی مدیریت شهری سهند آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=38785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});