• امروز : جمعه - ۴ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 24 May - 2024
1

یک شرکت ترکیه ای ۶۰ درصد از تاسیسات خاکستر سودا آمریکا را به قیمت ۴۵۰ میلیون دلار خریداری میکند

  • کد خبر : 38920
  • 30 آبان 1400 - 20:30
یک شرکت ترکیه ای ۶۰ درصد از تاسیسات خاکستر سودا آمریکا را به قیمت ۴۵۰ میلیون دلار خریداری میکند
یاز اکو_شیشه‌ساز ترکیه‌ای اعلام کرده است که 60 درصد از سهام فعالیت‌های تجاری سودا ،گروه سینر در ایالات متحده را به مبلغ 450 میلیون دلار با احتساب تمام هزینه‌ها خریداری می کند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از دیلی صباح شرکت شیشه جام اعلام کرد، ۶۰ درصد از سهام شرکت سینر را خریداری خواهد کرد. کارخانه سینر یک کارخانه کاملاً عملیاتی تولید خاکستر سودا طبیعی با ظرفیت ۲٫۵ میلیون تن در سال است.

این شرکت با سرمایه گذاری مشترک در تجارت خاکستر سودا طبیعی، در مجموع حدود ۴ میلیارد دلار در ایالات متحده سرمایه گذاری خواهد کرد.
با این اقدام، ظرفیت تولید خاکستر سودا تحت کنترل شیشه جام در مقایسه با ظرفیت موجود ۲٫۵ میلیون تنی، چهار برابر خواهد شد و به ۱۰ میلیون تن خواهد رسید.
مدیر این شرکت ترکیه ای گفت : این کاربزرگترین سرمایه گذاری در کارخانه تولید خاکستر سودا به شمار می رود و این شرکت را به بزرگترین تولید کننده خاکستر سودا در ایالات متحده تبدیل می کند.

احمد کیرمان گفت: انتظار می رود که ترکیه به یکی از قوی ترین بازیگران در زمینه خاکستر سودا طبیعی تبدیل شود، ما معتقدیم این بخش به خاطر مزیت هایش همانند تولید کم هزینه و سازگاری با توسعه پایدار یک بخش مهم در اینده خواهد بود.
وی افزود:ما رشد تقاضا در سال‌های آینده در بخش جهانی خاکستر سودا را پیش‌بینی می‌کنیم، چراکه تقاضا در سال ۲۰۲۱ نیز از ۶۰ میلیون تن فراتر رفته است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=38920

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});