• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
5

دستگاه حفاری طرح انتقال آب ارس در ۲ ماه آینده نصب می‌شود

  • کد خبر : 39166
  • 02 آذر 1400 - 16:00
دستگاه حفاری طرح انتقال آب ارس در ۲ ماه آینده نصب می‌شود
یاز اکو - استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت حیاتی طرح انتقال آب ارس به تبریز اعلام کرد: پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم تا دستگاه حفاری مورد نیاز برای تونل این طرح در ۲ ماه آینده نصب شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل ایرنا، عابدین خرم روز سه شنبه پس از بازدید از ایستگاه پمپاژ طرح انتقال آب ارس به تبریز در جلفا افزود: طرح انتقال آب ارس به دشت تبریز از ابرپروژه‌های ملی در این منطقه است که تکمیل آن برای ما اولویت دارد.

وی گفت: دولت مردمی با جدیت تمام به دنبال رفع موانع تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله طرح انتقال آب رودخانه مرزی ارس به تبریز و دیگر شهرها و روستاهای سر راه است که تحقق این امر، به رشد اقتصادی منجر خواهد شد.

وی اضافه کرد: با استقرار و آغاز به فعالیت دستگاه حفاری، مرحله تکمیل تونل این پروژه با سرعت بیشتری اجرا می شود.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: اینکه پروژه‌های توسعه‌ای آذربایجان شرقی از اعتبارات داخل استان و منطقه آزاد ارس تامین می‌شود و هیچ بار مالی به دولت تحمیل نمی‌کند، بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: سهم توسعه، اشتغال و درآمد سرانه استان از رهگذر همین پروژه‌ها تامین می‌شود و باید این فرآیند را به واسطه ظرفیت‌های درون‌زا تکمیل کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: باید با یک نگاه فرابخشی و ملی به سمت رفع مشکلات برویم و اگر نگاه مدیران و مسئولان، ملی باشد، تمام منطقه از آن منتفع خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=39166

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});