• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

ساخت ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی تبریز

  • کد خبر : 42315
  • 24 آذر 1400 - 14:15
ساخت ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی تبریز
یاز اکو - معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از ساخت ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، مصطفی صفایی در بازدید از فرودگاه بین‌المللی تبریز اظهار داشت: مجموعه مدیران و پرسنل این فرودگاه جزو پرکارترین و در عین حال کم حاشیه‌ترین پرسنل فرودگاه‌های کشور هستند که پیشرفت‌های اخیر این فرودگاه مخصوصا در حوزه افزایش مسیرهای پروازی تائیدی بر این مدعاست.

وی با اشاره به پروژه‌های مهم شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در سال‌جاری گفت: امسال کاهش درآمدهای شرکت فرودگاه‌ها که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به صنعت هوانوردی در سراسر جهان و از جمله کشور ما وارد شد، موفق شدیم در سال ۱۳۹۹ بیش از ۹۰ درصد پروژه‌های تعریف شده عمرانی در شرکت فرودگاه‌ها را به سرانجام برسانیم که تلاش می‌کنیم همین روند مثبت را در ماه‌های باقیمانده سال‌جاری نیز تکرار کنیم.

صفایی در خصوص پروژه مهم ساخت ترمینال جدید فرودگاه تبریز نیز متذکر شد: در کنار پروژه‌هایی مانند بهسازی باند فرودگاه مهرآباد، ساخت ترمینال جدید فرودگاه تبریز یکی از مهم‌ترین پروژه‌های حال حاضر فرودگاه‌های کشور است که با توجه به مصوبه اخیر هیأت مدیره محترم شرکت و اتفاق نظر این هیأت مبنی بر اهمیت بسیار بالای این پروژه، در آینده‌ای نزدیک شاهد اجرای این پروژه خواهیم بود.

رامین آذری، مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: هم اکنون تنوع همچنین تعداد مسیرهای پروازی فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در تاریخ این فرودگاه بی‌سابقه بوده است، به‌طوریکه در بسیاری از شاخص‌های آماری، حتی شاهد افزایشی چشم‌گیر نسبت به قبل از همه‌گیری ویروس کرونا هستیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=42315

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});