• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
4

به جای رسیدگی به محلات برای مردم قبر بیشتر درست می کنیم

  • کد خبر : 43802
  • 05 دی 1400 - 11:47
به جای رسیدگی به محلات برای مردم قبر بیشتر درست می کنیم
یاز اکو - عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: تبریک عرض می‌کنم که به جای رسیدگی به محلات برای مردم قبر بیشتر درست می‌کنیم!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، سید کاظم زعفرانچیلر یکشنبه ۵ دی ماه، در جلسه علنی شورای شهر تبریز گفت: تبریک عرض می‌کنم که به جای رسیدگی به محلات برای مردم قبر بیشتر درست می‌کنیم!

زعفرانچیلر تاکید کرد: آسفالت کوچه‌ها و محلات ما در حد روستا هم نیست و همه از این وضعیت ناراضی هستند. محلات و کوچه‌های ما ویران هستند و مردم بیشترین عکس العمل را به این چاله‌ها دارند.

علیرضا نوای باغبان، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز گفت: موضوع اول دو باند کردن معراج شهدا است که می خواهند حذف شود و برای احداث قبور در موارد بحرانی جایگزین کنند.

حکیمه غفوری، عضو دیگر شورای تبریز گفت: برای زیاد کردن قبور، باید راه دسترسی هم داده شود. در غیر این صورت شهروندان در رفت و آمد با مشکل مواجه می شوند.

اولین کار شورا نظارت است

غفوری در ادامه گفت: اولین کار ما نظارت است. شهردار سابق مدعی بود که ما هیچ بدهی نگذاشتیم بماند اما یک نمونه این بدهی در جلسه گذشته مطرح شد.

این عضو شورای شهر تبریز افزود: قرار است ما هیچ نظارتی نداشته باشیم و هرکس هر ادعایی داشته باشد و کسی هم به آنها کاری نداشته باشد؟

غفوری تاکید کرد: یک سازوکاری تعریف کنیم برای رد و تحویل مدیریت شهری که بدانیم چه چیزی را تحویل می‌گیریم و چه چیزی را تحویل می‌دهیم.

گفتنی است؛ در این جلسه بررسی لایحه شهرداری تبریز مبنی بر صدور مجوز جهت اعمال و جابجایی ردیفهای بودجه سازمانهای آرامستانها بررسی و با رای اکثریت تصویب شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=43802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});