• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

۷۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان جلفا شناسایی شد

  • کد خبر : 43817
  • 05 دی 1400 - 13:00
۷۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان جلفا شناسایی شد
یاز اکو - مدیر جهادکشاورزی شهرستان جلفا از شناسایی ۷۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان در سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، رضا عباسی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در شهرستان جلفا گفت: این تعداد تغییر کاربری بر اساس پیگیری های مستمر این مدیریت از طریق سامانه ۱۳۱ و گشت امور اراضی شهرستان شناسایی شد.

وی با اشاره به افزایش مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان جلفا افزود: این برخوردها برای هشدار به زمین‌خواران و نیز پیشگیری از به دام افتادن مردم در چنگال این افراد سودجو است.

مدیر جهادکشاورزی جلفا ادامه داد: گشت حفاظت امور اراضی با نظارت دقیق بر موضوع حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، مشاوره های لازم جهت رعایت قوانین را ارائه می‌دهند و در زمینه توزیع بروشور و پوسترهای سامانه ۱۳۱ و یگان حفاظت امور اراضی در بین مردم فعالیت می‌کنند.

عباسی با تأکید بر اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همگانی است، تاکید کرد: این امر مستلزم آگاهی شهروندان به ضرورت تولید غذا و نقش مهم حفظ کاربری اراضی در این راه است.

وی همچنین گفت: از مردم می‌خواهیم تا از طریق سامانه ۱۳۱، امور اراضی را در حفظ و حراست از باغ ها و زمین های کشاورزی همراهی کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=43817

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});