• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7

دفاع تمام قد فعالان اجتماعی از علی علایی شهردار سهند

  • کد خبر : 44540
  • 11 دی 1400 - 8:30
دفاع تمام قد فعالان اجتماعی از علی علایی شهردار سهند
فعالان اجتماعی و اصحاب رسانه سهند در جلسه استیضاح شهردار این شهر از عملکرد سه ماهه علی علایی شهردار سهند دفاع کرده و خواستار پاسخ قاطع اعضای شورای شهر سهند نسبت به چرایی سنگ اندازی ها در کار شهردار شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، هفته هاست که اعضای شورای سهند که تنها عملکرد موجه و قابل دفاع شان که خود به آن اذعان دارند انتخاب شهرداری باسابقه و کاربلد و متعهد بوده است با طرح سوال، عملکرد سه ماه این شهردار مردمی و محبوب را زیر سوال برده اند.

کار به جایی کشیده است که گمانه زنی ها، خبر از استیضاح و کنار گذاشتن علی علایی پس از تنها ۳ ماه کار به عنوان شهردار سهند می دهد.

فعالان اجتماعی سهند در انتقاد به تکرار رویه ای که در دوره های قبل شورا نیز موجب تغییر چندباره شهردار و به تبع عدم توفیق در توسعه شهر و تحقق اهداف در مجموعه شهرداری شده، زیر سوال بردن عملکرد خوب شهرداری در این مدت را اجحاف در حق علی علایی و مردم شهر می دانند.

شورای شهر سهند که نحوه انتخابشان در زمان انتخابات حاشیه های بسیاری درپی داشت و تا به امروز هیچ گزارشی از خروجی کمیسیون ها و فعالیت های خود به اذهان عمومی ارایه نکرده اند بارها و بارها با طرح سوال بر زیر سوال بردن عملکرد شهردار مردمی و محبوب سهند متمرکز شده اند‌.

بهزاد یاری فعال اجتماعی در این خصوص گفت: آقای دکتر علیزاده وقتی انتقادی می شود لب به اعتراض می گشایید که چرا انتقاد کردید اما در مقابل کارهای نسنجیده اگر دست به قلم نشویم مشمول الذمه مردم و رسالت خبری مان می شویم.

وی تصریح کرد: کدام شهردار در عرض ۳ ماه می تواند ۲۱ میلیارد درامد داشته باشد؟

این در حالیست که کل درآمد مجموعه شهرداری سهند در ۶ ماه اول سال ۲۰ میلیارد بوده است.

وی تاکید کرد: دلیل طرح سوال از شهردار در عرض کمتر از سه ماه چیست و آیا اصلا در سه ماه یک شهردار می تواند کارایی و قدرت خود را نشان دهد یا خیر؟

وی افزود: برخی از کارکنان شهرداری که از قضا از بستگان اعضای شورا است و تغییرات آن توسط شهردار که حق طبیعی ایشان است، آیا ارتباطی به استیضاح شهردار دارد؟

این فعال اجتماعی گفت: در زمان انتخابات شورا، مردم این شهر یک بار بازیچه بازی های سیاسی و انتخاباتی قرار گرفته اند لذا خواهشمندیم با بازی های از پیش تعیین شده بار دیگر شعور این مردم رو بازیچه قرار ندهید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=44540

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});