• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 45892
  • 20 دی 1400 - 18:00
راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری آذربایجان شرقی
یاز اکو - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی: پنجره واحد سرمایه گذاری در استان به صورت فیزیکی در یک مکان در حال راه اندازی است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی، محمد کلامی، در ارتباط زنده تلفنی با بخش خبری شبکه سهند، افزود: این طرح، به منظور تسریع در اخذ مجوز‌های لازم سرمایه گذاری در استان اجرایی می‌شود تا سرمایه گذاران بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن مجوز‌های مورد نیاز را دریافت کنند.

وی ادامه داد: تامین زیر ساخت‌های لازم، هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، مهیا کردن سیستم‌های بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی در راستای حمایت از سرمایه گذار ، ازدیگر برنامه‌های پیش رو برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در آذربایجان شرقی است.

براساس این گزارش، استاندار آذربایجان شرقی، در نشست ستاد سرمایه گذاری استان، با تاکید براینکه مدیران دستگاه‌های استانی باید ریسک‌پذیر باشند، افزود: هیچ کاری برای مدیریت ارشد استان مهم‌تر و بااولویت‌تر از ایجاد محیط مناسب برای جذب سرمایه‌گذاری نیست.

 عابدین خرّم بهره‌وری و رشد اقتصادی پایین استان را نتیجه مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری دانست و گفت: هیچ مدیری برای انجام وظایف محوله خود قابل پیگرد نیست؛ مدیران باید برنامه‌های خود را که افق توسعه استان را نشان می‌دهد آماده کنند و موانع را نیز اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه شهر تبریز، عامل اصلی توسعه در استان است، افزود: متاسفانه بحث سرمایه‌گذاری در این شهر در سال‌های گذشته مورد توجه قرار نگرفته و برای جبران این عقب‌ماندگی از شهرداری تبریز خواسته‌ایم تا برنامه‌های توسعه و سرمایه‌گذاری را اعلام کند.

در این جلسه تعدادی از اعضای جلسه به بیان دیدگاه‌های خود درخصوص نحوه فعالیت شورای عالی سرمایه گذاری استان و راهکارهای رفع موانع فعالیت سرمایه‌گذاران پرداختند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=45892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});