• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی بیش از ۱۶ میلیون تن بار جابجا کرد

  • کد خبر : 46033
  • 21 دی 1400 - 15:00
ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی بیش از ۱۶ میلیون تن بار جابجا کرد
یاز اکو - معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در ۹ ماه سال جاری ناوگان حمل و نقل بار استان بیش از ۱۶ میلیون و ۴۰۰ تن کالا را به نقاط مختلف کشور جابجا کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، کاظم تیمورزاده، روز سه شنبه در یک گفت و گوی خبری با بیان اینکه این میزان جابجایی بار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که حدود ۱۶ میلیون ۹۰۰ تن بود، حدود سه درصد کاهش یافته است، افزود: برای جابجایی این میزان بار بیش از یک میلیون و ۱۸۲ هزار برگ بارنامه صادر شده است که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته حدود یک میلیون و ۱۷۷ هزار برگ بود.

وی اظهار داشت: در این مدت ناوگان حمل و نقل مسافری آذربایجان شرقی نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ۲ میلیون و ۴۹۵ هزار مسافر را با انجام ۳۵۱ هزار سفر جابجا کرده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸درصد در تعداد مسافر و ۱۱ درصد در تعداد سفر افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این بازه زمانی تعداد چهار هزار و ۸۰۰ پروانه عبور ترافیکی و بیش از ۶۶ هزار و ۳۰۰ برچسب معاینه فنی برای وسایط نقلیه ناوگان حمل و نقل عمومی صادر شده است.

تیمورزاده، با بیان اینکه هم اکنون ۶ مرکز معاینه فنی وسایط نقلیه سنگین با هفت خط فعال در سطح استان فعالیت می کنند، ادامه داد: در زمان کنونی ۳۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه کامیون باری و ۳۷ هزار و ۵۰ راننده ناوگان باری استان دارای کارت هوشمند بوده و ناوگان حمل و نقل مسافری استان دارای ۶۹۳ دستگاه اتوبوس است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=46033

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});