• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

۳۵۷ کیلومتر از مسیر انتقال خطوط لوله گاز منطقه هشت بازسازی شد

  • کد خبر : 46179
  • 22 دی 1400 - 14:15
۳۵۷ کیلومتر از مسیر انتقال خطوط لوله گاز منطقه هشت بازسازی شد
یاز اکو - مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی، امسال ۳۵۷ کیلومتر از مسیر خطوط لوله انتقال گاز در این منطقه عملیاتی پایش و بازسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، فیروز خدایی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی مسائل مربوط به مرکز بهره برداری خطوط لوله تبریز به چهار هزار و ۷۸۰ کیلومتر بازدید از مسیر خطوط لوله قبل از فصول سرد سال اشاره کرد و افزود: تعهد و مسئولیت پذیری پرسنل منطقه هشت گاز در به ثمر رساندن اهداف و برنامه ها، ‌ نقش به سزایی داشته و هدف از اجرایی کردن این عملیات، افزایش پایداری انتقال گاز و جلوگیری از قطعی و افت فشار است.

وی از آمادگی ۱۰۰ درصدی این منطقه برای عبور بی دغدغه از فصل زمستان خبر داد و گفت: منطقه هشت عملیات، امسال نیز همچون سال های گذشته در سایه انجام تعمیرات اساسی و اجرای دیگر اقدامات تعمیراتی با آمادگی کامل قدم به فصل سرما گذاشته و در تلاش است با تمام توان از ظرفیت‌های موجود، در جهت خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر در تأمین گاز پایدار و مستمر گاز طبیعی استفاده کند.

خدایی همچنین به حضور در جمع پرسنل عملیاتی و درک مشکلات و موانع کار آنان اشاره کرد و افزود: این اقدام علاوه بر ایجاد انگیزه در کارکنان، موجب می شود چالش ها و مشکلات عملیات احصا و برطرف شود.

وی گفت: شرایط کار پرسنل عملیاتی ایجاب می کند نفرات شاغل در بخش عملیات با برخورداری از شرایط خاص فیزیکی و گذراندن دوره های آموزشی تخصصی، بتوانند در حداقل زمان ممکن نسبت به پایداری شرایط آرمانی اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=46179

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});