• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

تشکیل پرونده قضایی برای مدیران دولتی در عجب‌شیر/خسارتی میلیاردی به بیت المال

  • کد خبر : 47398
  • 02 بهمن 1400 - 9:00
تشکیل پرونده قضایی برای مدیران دولتی در عجب‌شیر/خسارتی میلیاردی به بیت المال
یاز اکو - دادستان عجب‌شیر از تشکیل پرونده قضایی برای مدیران دولتی در عجب‌شیر به جهت اهمال در حفاظت و مراقبت از بیت‌المال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل اهمال در حفاظت و مراقبت از بیت‌المال برای مدیران دولتی در عجب‌شیر، پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی افزود: بنا به گزارش پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر وقوع سرقت از یکی از انبارهای ادارات دولتی در بررسی‌های اولیه کاشف به عمل آمد، محل متعلق به یکی از ارگان‌های تابعه و زیرمجموعه جهاد کشاورزی بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب عجب‌شیر، ادامه داد: متاسفانه چندین ساختمان مجهز به دستگاه‌های سردخانه‌ای و ژنراتور و تجهیزات الکترونیکی در زمینی با مساحت بالغ بر چندین هکتار بدون نگهبان رها شده بود که مورد سرقت واقع شده است.

وی اضافه کرد: در جریان سرقت این انبارها خسارات زیادی که بیش از یک میلیارد تومان تخمین زده می‌شود به اموال بیت‌المال وارد آمده است.

زمانی یادآور شد: با بررسی‌های صورت گرفته و تلاش‌های ارزنده عوامل انتظامی و بالاخص پلیس آگاهی شهرستان قسمتی از اموال مسروقه که مورد تخریب کلی بودند، کشف شده است.

دادستان عجب‌شیر ادامه داد: اهمال و کوتاهی مدیران سازمان دولتی مربوطه در مراقبت از بیت‌المال باعث به سرقت رفتن اموال دولتی و ورود خسارت شده که در این خصوص برای مدیر شهرستانی و رئیس سازمان دولتی پرونده قضایی تشکیل شده و تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: افرادی که هیچ احساس مسوولیتی نسبت به مراقبت از اموال دولتی و بیت‌المال ندارند، نباید در سمت‌های مدیریتی به‌کار گرفته شوند، به‌عنوان مدعی‌العموم تعقیب و مجازات چنین افرادی که موجب تضییع اموال عمومی می‌گردد را پیگیر خواهیم شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=47398

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});