• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

شهردار میانه: مشکل تملک اراضی کمربندی جنوبی رفع شد

  • کد خبر : 47436
  • 02 بهمن 1400 - 11:45
شهردار میانه: مشکل تملک اراضی کمربندی جنوبی رفع شد
یاز اکو - شهردار میانه از حل مشکل تملک اراضی واقع در محدوده کمربندی جنوبی این شهر خبر داد و گفت: مناقصه برای انتخاب پیمانکار این طرح در دو سه ماه آینده برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، مهدی میرزایی روز شنبه افزود: اجرای طرح کمربندی جنوبی شهر میانه مشکل مالی ندارد، بلکه مشکل حقوقی در تملک اراضی واقع در محدوده طرح وجود داشت که آن هم با پیگیری هایی که در سه سال گذشته توسط شورای شهر، نمایندگان مردم میانه در مجلس شورای اسلامی و  دادستانی شهرستان انجام گرفته، به تازگی حل شده است.

وی اضافه کرد: تملک اراضی واقع در محدوده کمربندی جنوبی میانه آغاز شده و امیدواریم تا دو سه ماه آینده این امر انجام شود.

وی گفت: پس از تملک اراضی، مناقصه برای انتخاب پیمانکار برگزار می شود تا گره ترافیکی جنوب میانه با تکمیل طرح کمربندی باز شود.

شهردار میانه با بیان اینکه فاز سوم کمربندی جنوبی شهر میانه با پیشرفت فیزیکی حدود ۳۰ درصد در حال اجراست، ادامه داد: کار تملک ۸۵ درصد از املاک واقع در مسیر فاز سوم رینگ ترافیکی شهر میانه انجام شده و عملیات خاکبرداری، زهکشی و زیرسازی بلوار ۳۵ متری سید سجاد حججی با سرعت مطلوبی در حال پیشرفت است.

شهردار میانه گفت: کثرت معارض و پیچیدگی بحث مالکیت برخی از قطعات، وجود رگه های متعدد آب های زیرسطحی و همچنین سست و باتلاقی بودن اراضی کشاورزی واقع در مسیر از مهم ترین مشکلات اجرای طرح در قطعه سوم کمربندی جنوبی شهر میانه بود که با تدابیر فنی و کارشناسی مناسب چاره اندیشی شد و اجرای طرح ادامه می یابد.

وی یادآوری کرد: فاز سوم کمربندی جنوبی میانه به طول ۱یک هزار و ۴۰۰ متر قسمتی از رینگ ترافیکی بیش از ۱۷ کیلومتری این شهر  است که اجرای آن از سال ۱۳۸۳ آغاز شده است.

وی افزود: فاز یک این طرح در حدفاصل میدان زکات تا پل حصار و فاز دوم در حد فاصل پل حصار تا میدان شهید کلانتری به طور کامل اجرا شده و فاز سوم نیز در حد فاصل میدان زکات تا ابتدای خیابان شهید اکرمی در حال اجراست.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=47436

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});