• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

شهردار جدید نیویورک اولین چک دستمزد خود را روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرد

  • کد خبر : 47488
  • 02 بهمن 1400 - 15:00
شهردار جدید نیویورک اولین چک دستمزد خود را روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرد
یاز اکو - شهردار جدید نیویورک، اریک آدامز، قصد دارد اولین چک حقوق خود را در این هفته به ارزهای دیجیتال اتریوم و بیت کوین تبدیل کند، که او از آنها به عنوان یک موتور اقتصادی بالقوه برای شهر یاد می کند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از دیلی صباح این مبلغ به یک پلتفرم آنلاین که برای خرید ارز دیجیتال طراحی شده واریز شده و سپس به آن تبدیل می شود.
آدامز در بیانیه ای گفت: «نیویورک مرکز جهان است و ما می خواهیم مرکز ارزهای دیجیتال و سایر نوآوری های مالی باشد. قرار گرفتن در خط مقدم چنین نوآوری به ما کمک می کند تا شغل ایجاد کنیم، اقتصاد خود را بهبود بخشیم و همچنان مغناطیسی برای جذب استعدادها از سراسر جهان باشیم.

شهردار نیویورک خاطرنشان کرد : قوانین کار فدرال، شهرداری را از پرداخت پول به کارمندان با ارز دیجیتال منع می کند، اما حقوق هر کارگری که به دلار آمریکا پرداخت می شود می تواند از صرافی برای خرید ارز دیجیتال استفاده شود.

استفاده آدامز از دفتر دولتی خود برای ترویج صنعت کریپتو، انتقاد یکی از گروه‌های زیست محیطی نیویورک را برانگیخت.

مدیر این گروه گفت:ایجاد و مدیریت ارز دیجیتال می‌تواند مقادیر زیادی انرژی مصرف کند، که اغلب توسط نیروگاه‌ها تولید می‌شود انهم زمانی که جهان بدنبال کاهش تغییرات اب وهوایی ناشی از سوخت هااست.

این گروه در بیانیه‌ای گفت: «شهردار آدامز در اشتباه است و نادانی او می‌تواند میلیون‌ها دلار در قبض انرژی برای نیویورکی‌ها هزینه داشته باشد، در حالی که اقتصادهای محلی را می‌کشد، آب ما را مسموم می‌کند و هوای ما را با انتشار مرگبار دی اکسید کربن پر می‌کند.»

لتیتیا جیمز، دادستان کل ایالت نیز، پلتفرم های معاملاتی ارزهای دیجیتال را بررسی کرده و سال گذشته هشدار داد : سرمایه گذاران “باید در هنگام سرمایه گذاری در ارزهای مجازی با احتیاط کامل عمل کنند.”

جیمز می‌گوید: «ارزهای رمزنگاری، سرمایه‌گذاری‌های پرخطر و بی‌ثباتی هستند که می‌توانند به همان سرعتی که می‌توانند سود ایجاد کنند، منجر به زیان‌های ویرانگر شوند.

آدامز پیشنهاد کرده است که فناوری ارز های دیجیتال در مدارس آموزش داده شود.

کریپتوکارنسی نوعی پول دیجیتال است که از فناوری رمزگذاری برای ردیابی تراکنش ها استفاده می کند.

در ماه نوامبر وقتی از آدامز پرسیده شد که آیا این یک استراتژی اقتصادی بد ودر تضادبا منافع شهرو شهردار است، به CNN گفت: “من از پول شخصی خود استفاده می کنم.

هزاران دلار در بازار سهام در طول سقوط بازار سهام در دوران بازنشستگی خود از دست دادم. نوسانات بخشی از برخی از سرمایه گذاری هایی است که ما انجام می دهیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=47488

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});