• امروز : یکشنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۱
  • برابر با : Sunday - 29 May - 2022
3

مشکلات سرویس دهی اتوبوس ناشی از فرسودگی است از شهروندان عذرخواهی می خواهیم

  • کد خبر : 47530
  • 02 بهمن 1400 - 18:15
مشکلات سرویس دهی اتوبوس ناشی از فرسودگی است از شهروندان عذرخواهی می خواهیم
مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه باید صادقانه از مردم عذرخواهی شود و بقول امام راحل(ره) ((اعتراف به خطا شما را بزرگ میکند نه کوچک)) گفت: بخش عمده ای از مشکلات سرویس دهی و کمبود تعداد ناوگان در روزهای اخیر ناشی از عدم توجه بموقع و کافی به مقوله نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تبریز در ۸ سال گذشته است و در این خصوص باید از مردم عذرخواهی کنیم.

مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه باید صادقانه از مردم عذرخواهی شود و بقول امام راحل(ره) ((اعتراف به خطا شما را بزرگ میکند نه کوچک)) گفت: بخش عمده ای  از مشکلات سرویس دهی و کمبود تعداد ناوگان در روزهای اخیر ناشی از عدم توجه بموقع و کافی به  مقوله نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تبریز در ۸ سال گذشته است و در این خصوص باید از مردم عذرخواهی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه؛ مهندس اسماعیلی افزود : در طول ۸ سال گذشته اعتبارات  مصوب دولت جهت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی پرداخت نشده است و  فقط تعداد ۷۲ دستگاه اتوبوس بصورت خرید صد درصدی  از منابع و اعتبارات شهرداری تامین و خرید شده است و اخیرا”نیز تنها ۱۲ دستگاه اتوبوس با استفاده از اوراق مشارکت ( ۵۰ درصد سهم شهرداری و ۵۰ درصد سهم دولت )خریداری و به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه شده است  و این در حالیست که عمر متوسط ناوگان بخش ملکی و خصوصی شرکت واحد بیش از ۱۰ سال می باشد و بایستی در این سالها بطور مستمر سالانه حداقل ۱۰۰ دستگاه اتوبوس نو به ناوگان اضافه می شد تا شاهد ناوگان فرسوده با عمر بالا نباشیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه اسماعیلی تصریح  کرد: روند کاهشی تعداد اتوبوسهای بخش خصوصی تا سال آتی نیز در صورتی ادامه خواهد داشت که نتوانیم کسری درآمد آنها را جبران نماییم.

وی  ادامه داد؛ ایکاش به اندازه یک پنجم حمایتهای مالی از مترو در سالهای گذشته به بخش ناوگان اتوبوسرانی نیز اختصاص می یافت که قطعا بلحاظ انعطاف و گستردگی خطوط اتوبوسرانی و میزان مسافر جابجا شده در قبال قیمت بلیط تمام شده مقرون بصرفه تر و موثرتر و موجب رفاه شهروندان بود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در ادامه گفت: خوشبختانه در حال حاضر نگرش تک تک اعضای شورای اسلامی شهر و شخص شهردار کلانشهر تبریز تمرکز بر تحول و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و جبران کوتاهی های گذشته می باشد و تلاش اینجانب نیز در مدت ۵۵ روز تصدی خود، پیگیری به ثمر نشستن این منویات و سیاستها می باشد.

اسماعیلی در خاتمه تصریح کرد: با تلاشهای اخیر که در دست اقدام و پیگیری می باشد، در ماهها و سال آتی شاهد تحول در افزایش و نوسازی ناوگان و حل مشکلات فعلی خواهیم بود اما تا آن زمان از شهروندان محترم خواهشمندیم تا کاستی ها و مشکلات سرویس دهی را بزرگوارانه و کریمانه تحمل و گزارش نمایند  و با توجه به تاثیر سرمای بی سابقه ی روزهای اخیر بر ناوگان فرسوده از شهروندان شریف صمیمانه عذرخواهی میکنیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=47530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});