• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

کسب رتبه نخست ۱۰۰ شرکت برتر کشور توسط گروه صنعتی تراکتورسازی ایران

  • کد خبر : 47809
  • 04 بهمن 1400 - 19:00
کسب رتبه نخست ۱۰۰ شرکت برتر کشور توسط گروه صنعتی تراکتورسازی ایران
یاز اکو - گروه صنعتي تراکتورسازي ايران در رتبه بندي 100 شرکت برتر کشور در شاخص فروش، رتبه نخست را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، امروز طی مراسمی که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به عنوان رتبه اول گروه ماشین آلات، تجهیزات و صنایع فلزی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
براساس این گزارش تراکتورسازی ایران در شاخص فروش مورد توجه داوران این همایش قرار گرفته و عنوان رتبه اولی راکسب نمود.
در این مراسم مصطفی وحید زاده، مدیرعامل این گروه صنعتی لوح تقدیر مجموعه تحت مدیریتش را، از محسن صالح نیا، معاون وزیر سمت دریافت کرد.
بیست و چهارمین همایش ۱۰۰ شرکت برتر کشور به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران براساس ۳۰ شاخص از جمله میزان فروش، صادرات، سود، بهره وری، میزان بدهی و … برگزار شد و در رتبه بندی ۱۰۰ شرکت برتر ۵۰۰ شرکت از مجموعه نزدیک به یک هزار شرکت کننده در بخشها و شاخصهای متعدد انتخاب و معرفی شدند.


گفتنی است سازمان‌مدیریت صنعتی از سال ۱۳۷۷ رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران را هر ساله انجام می دهد که این رتبه بندی با الهام از رسالت سازمان با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تراز کسب و کار اقتصادی را ارائـــه داده و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران یاری می رساند تا شناخت و درک دقیق تری از مقایس، ساختار مالی و اقتصادی و صنایع و بنگاه های اقتصادی بزرگ کشور داشته باشند.
ضمنا گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اخیراً از بین ۵۰۰ شرکت به عنوان صادر کننده ممتاز انتخاب و مورد تقدیر معاون اول رییس جمهور در بخش صادرات نیز قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=47809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});