• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

دادستان: درآمد انجمن حمایت از زندانیان تبریز ۳۶ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 47844
  • 05 بهمن 1400 - 10:15
دادستان: درآمد انجمن حمایت از زندانیان تبریز ۳۶ درصد افزایش یافت
یاز اکو - دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان تبریز گفت: درآمد سالجاری انحمن حمایت از زندانیان این شهر نسبت به سال قبل ۳۶ درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، بابک محبوب علیلو در یک گفت وگوی خبری، مجموع درآمدهای انجمن حمایت از زندانیان تبریز در سال جاری را ۲۳ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: این درآمدها حاصل فعالیت های اقتصادی شامل اداره شهرک آزمایش و پارکینگ این مجموعه، نانوایی و عریضه نویسی می باشد.

وی با بیان اینکه بسته های حمایتی و کمک اعطایی انجمن به زندانیان در سال جاری نسبت به سال گذشته نیز افزایش چشمگیری داشته است، اظهار داشت: میزان کمک های مردمی و هدایای اشخاص از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال بوده است.

محبوب علیلو ادامه داد: کمک به خانواده زندانیان، سبدهای غذایی، کمک های نقدی، کمک هزینه تحصیلی و بهداشتی و نیز مبلغی معادل ۱۴ میلیارد ریال را شامل می شود که نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته و در کنار آن کمک به امور مربوط به زندان به ویژه مسایل فرهنگی نیز حدود سه میلیارد ریال بوده است که این رقم نیز نسبت به پارسال هشت درصد افزایش نشان می دهد.

وی بیشترین افزایش کمک های انجمن حمایت از زندانیان تبریز را با ۱۸۵ درصد مربوط به کمک هزینه آزادی، کمک های پرداخت نقدی و هزینه های بهداشت دهان و دندان اعلام کرد.

محبوب علیلو با اشاره به اینکه انجمن حمایت از زندانیان تبریز در مجموع ۳۲ میلیارد و ۲۷۱ میلیون ریال در سال جاری هزینه کرده است، رشد این میزان هزینه را نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد اعلام کرد.

وی یادآوری کرد: انجمن حمایت از زندانیان تبریز به عنوان نهادی غیردولتی و مردمی به منظور کمک به زندانیان و با اهداف متعالی بشردوستانه تاسیس شده و مهم ترین وظیفه و رسالت آن کمک به خانواده های زندانیان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=47844

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});