• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آدربایجان‌شرقی:

۴۰۰ میلیارد ریال طرح در شهرک صنعتی آخولای خسروشاه اجرا می‌شود

  • کد خبر : 48529
  • 09 بهمن 1400 - 19:00
۴۰۰ میلیارد ریال طرح در شهرک صنعتی آخولای خسروشاه اجرا می‌شود
یاز اکو - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آدربایجان‌شرقی از اجرای ١٠ پروژه زیربنایی و زیرساختی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی آخولای خسروشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، سید مرتضی نیرومند اسکویی در جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرک صنعتی آخولا با اشاره به اجرای پروژه‌های زیربنایی و زیر ساختی در این شهرک گفت: در ادامه فعالیت‌های عمرانی و به منظور خدمات‌رسانی بهتر و سهولت تردد صنعتگران، پروژه زیرسازی و خیابان‌سازی و آسفالت در شهرک صنعتی آخولا با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

وی افزود: آتش نشانی شهرک صنعتی آخولا یکی از مطالبات صنعتگران این شهرک صنعتی بود که با تلاش معاونت فنی شرکت با پیشرفت فیزیکی بالای ٩٠ درصد در حال اجرا است و خودرو آتش نشانی نیز با اعتباری بالغ بر ٣٠ میلیارد ریال خریداری شده که به زودی با تکمیل ساختمان آتش نشانی به بهره برداری می‌رسد.

نیرومند در خصوص دیگر پروژه‌های اجرایی در شهرک صنعتی آخولا اظهار کرد: نیرورسانی برق ۲۰ کیلوولت با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد، تجهیز چاه عمیق با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال، کلیدخانه برق ۵۰ میلیارد ریال و پروژه آبرسانی با اعتبار بالغ بر ۷ میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی ادامه داد: خط انتقال فوق توزیع شهرک صنعتی آخولا به منظور تامین برق مطمئن واحدهای صنعتی مستقر در آن با مشارکت مالی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، شرکت پارس ساختار و شرکت برق منطقه آذربایجان توسط وزارت نیرو در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آدربایجان شرقی افزود: مبلغ اولیه این پروژه ۷۰۰ میلیارد ریال بوده و با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال اجرا است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، وی با اشاره به اجرای این خط انتقال گفت: ظرفیت برق قابل تامین شهرک آخولا حداقل ۱۲۰ مگاوات می‌باشد که با بهره برداری از آن مشکل واحدهای صنعتی مستقر در شهرک به طور کامل مرتفع خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=48529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});