• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5

دیدار اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی شهید سلیمی با رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 48543
  • 10 بهمن 1400 - 8:45
دیدار اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی شهید سلیمی با رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی
یاز اکو - اعضای هیأت مدیره شهرک صنعتی شهید سلیمی صبح امروز با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی ، صابر پرنیان ، در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت حمایت از فعالان اقتصادی ، صنعتگران و تولید کنندگان استان، گفت: بسیاری از صاحبان صنایع شناخته شده و تاثیرگذار کشور که دارای نشان های تجاری معتبری در حوزه‌های مختلف اعم از صنایع شیرینی و شکلات و مواد غذایی، فولاد و بهداشتی ، می باشند درشهرک صنعتی پرافتخار شهید سلیمی فعالیت دارند و زمینه ساز توسعه اقتصادی ، رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار استان بوده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تحقق رفع عملی موانع تولید در رئوس برنامه‌های صمت استان است، ادامه داد: بزرگمردانی چون مقیمی طلایه دار صنعت استان بوده اند و همگی ما مسئولیت خطیری در قبال حفظ و حراست از تلاش های بزرگان صنعت آذربایجان شرقی داریم و حمایت از اقدامات توسعه ای تولیدکنندگان و جذب سرمایه گذاران در اولویت برنامه مسئولین استانی است.

پرنیان تاکید کرد: با پیگیری برنامه های محوری وزارت صمت و مسئولان استان عزم جدی برای افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و تسریع در بازگشت واحدهای صنعتی تعطیل و راکد به چرخه تولید داریم.

در ادامه این دیدار صمیمانه جمعی از اعضای هیأت مدیره شهرک صنعتی شهید سلیمی با تبریک انتصاب پرنیان به عنوان رئیس سازمان صمت استان و آرزوی موفقیت برای وی و ضمن بیان دیدگاهها و نظرات خود ، بر حمایت از صنعتگران ، تولیدکنندگان و فعالین اقتصادی استان تاکید کردند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=48543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});