• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

بیش از ۱۷ هزار زنجانی مجرد در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

  • کد خبر : 48922
  • 12 بهمن 1400 - 13:45
بیش از ۱۷ هزار زنجانی مجرد در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند
یاز اکو - رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۱۷ هزارو ۴۰۰ خانم و آقای مجرد این استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام‌ خود را قطعی کردند و روند ثبت نام تا ۲۰ بهمن ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، بهزاد کردلو روز سه‌شنبه افزود: امکان ثبت نام برای مردان و زنان مجرد در طرح نهضت ملی مسکن در چهار بخش شامل مجردان مرد بالای ۲۳ سال سن تا ۴۵ سال، مردان مجرد بالای ۴۵ سال، دختران مجرد بالای ۳۵ سال و زنان خود سرپرست وجود دارد.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست انجام است و برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان جهت تشکیل پرونده پیامک ارسال می‌شود تا به کارگزاری‌ مربوطه مراجعه کرده و مدارک خود را تکمیل کنند.

کردلو اظهار داشت: تا ۹ بهمن بیش از یک‌هزارو ۲۴۷ میلیارد تومان آورده متقاضیان در استان بوده که بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه ها توسط متقاضیان واریز شده است.وی

خاطرنشان کرد: متقاضیان مجرد واجد شرایط تا ۲۰ بهمن ماه می‌توانند به سامانه طرح های جامع حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از ۲۸ مهرماه سال‌جاری تا ۹ بهمن ۵۴ هزار و ۱۱۳ نفر در استان  زنجان ثبت نام خود در طرح نهضت ملی مسکن را قطعی کردند که از این تعداد ۳۹ هزار و ۷۳۷ نفر مربوط به شهرستان زنجان است.

کردلو خاطرنشان کرد: پس از شهرستان زنجان، بیشترین ثبت نامی در شهرستان ابهر با چهار هزار و ۲۸۸ نفر  است.

به گفته رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان، در سایر شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان هم ۱۰ هزارو ۸۸ نفر متقاضی مسکن هستند.

وی ادامه داد: متولی تامین زمین برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن راه و شهرسازی استان است که در شهرهای با جمعیت بالای ۱۰۰ هزار نفر ساخت مسکن بر عهده این اداره کل بوده و در شهرهای زیر این تعداد جمعیت نیز کارگزاری ساخت مسکن بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=48922

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});