• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

پیگیری ها برای جذب سرمایه گذار جهت تکمیل تله کابین ارومیه آغاز شده است

  • کد خبر : 48918
  • 12 بهمن 1400 - 13:30
پیگیری ها برای جذب سرمایه گذار جهت تکمیل تله کابین ارومیه آغاز شده است
یاز اکو - نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تله کابین ارومیه نیازمند جذب سرمایه گذار است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر افزود: تکمیل و بهره برداری تله کابین ارومیه نیازمند جذب سرمایه گذار است. 

وی با اشاره به اینکه تله کابین ارومیه در صورت اتمام  طولانی ترین  و بزرگترین تله کابین خاورمیانه خواهد بود، تصریح کرد: کنلگ احداث این تله کابین در سال ۷۹ برزمین زده شد اما به دلایلی از جمله برخی موانع و مخالفت ها با کمترین پیشرفت فیزیکی مسکوت مانده است.

وی با اشاره به اینکه در دوره هشتم مجلس با پیگیری ها ۹ دکل از ترکیه خریداری شد، اظهار کرد: قرار بر این بود که تله کابین در ۵ فاز از جانوسلو تا مارمیشو احداث شود ولی متاسفانه تاکنون راکد مانده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بااشاره به اینکه استان و شهر ارومیه با توجه به شرایط اقتصادی ، جغرافیایی و فرهنگی نیاز به احداث این پروژه ها در جهت جذب توریست و گردشگر دارد، اظهار کرد:  پیگیری ها برای حل موانع و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای مشارکت در تکمیل و بهره برداری از تله کابین ارومیه شروع شده است.

حجت الاسلام ذاکر یاد آور شد: از شهرداری، منابع طبیعی و ادارات مرتبط درخواست می شود در جهت تسریع صدور مجوز ها برای  مشارکت سرمایه گذاران  اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: برای توسعه اقتصادی ارومیه و استان نیاز است بخش توریستی و گردشگری استان تقویت شود و برای این کار نمی توان تنها به اعتبارمحدود دولت وابسته بود بلکه باید بسترهای مناسب برای جذب سرمایه گذار ان فراهم شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=48918

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});