• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

راه‌آهن «تبریز-میانه» باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود

  • کد خبر : 48962
  • 13 بهمن 1400 - 8:45
راه‌آهن «تبریز-میانه» باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اتمام پروژه‌های ملی استان به‌ویژه راه‌آهن «تبریز-میانه» تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، عابدین خرّم در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید بر اتمام پروژه‌های ریلی استان بویژه راه‌آهن «تبریز-میانه» اظهار کرد: این پروژه از جمله پروژه‌های ملی است که بعد از ۱۸ سال از میانه به بستان‌آباد رسیده و ادامه آن تا تبریز باید هرچه سریع‌تر تکمیل شده و مشمول مرور زمان نشود.

وی با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه جزو مطالبات مردمی است، افزود: بلاتکیف ماندن پروژه‌های ملی در استان غیرقابل قبول است و وزارت راه و شهرسازی باید برای تخصیص اعتبار لازم و اتمام این پروژه‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

خرّم با تأکید بر تکمیل سایر پروژه‌های ریلی استان گفت: پروژه‌های جدید را برای تکمیل محورهای ریلی استان در سفر آتی ریاست جمهوری پیگیری می‌کنیم.

معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های وزارت راه و شهرسازی نیز در این دیدار گفت: راه‌آهن تبریز- میانه از بدو شروع پروژه، تاریخچه پر فرازو نشیبی داشته؛ ولی در سه سال گذشته توانستیم مسیر میانه تا بستان‌آباد را تکمیل و تا ایستگاه خاوران ادامه دهیم.

عباس خطیبی با بیان اینکه مصمم هستیم این پروژه را تا ایستگاه تبریز برسانیم، افزود: اگر سازمان برنامه و بودجه اعتبارات پروژه را اختصاص دهد ایستگاه خاوران در عرض سه ماه به اتمام می‌رسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=48962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});