• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان در بناب سرمایه‌گذاری شده است

  • کد خبر : 49035
  • 13 بهمن 1400 - 13:15
بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان در بناب سرمایه‌گذاری شده است
یاز اکو - فرماندار بناب گفت: طی سال جاری بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، شهریار فتحی در دیدار مسئولان شهرستان با امام جمعه بناب با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین تحول سیاسی و اجتماعی قرن بود، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، نظام ستم شاهی به زباله‌دان تاریخ پیوست و نظامی مبتنی بر عدالت و آرمان‌های اصیل اسلامی بر روی کار آمد.

وی، انقلاب را حاصل خیزش عظیم مردمی و مدیریت امام خمینی (ره) دانست و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی به‌دلیل وجود اراده ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در طول ۴۳ سال گذشته، نظام جمهوری اسلامی همواره مورد هجمه و فشار دشمنان بوده است که از آن جمله می‌توان به هشت سال جنگ تحمیلی، ترور علما و دانشمندان، تحریم‌های ظالمانه اشاره کرد.

فتحی با بیان اینکه دشمن با اسلام آمریکایی، انگلیسی و وهابی مشکلی ندارد و از آنها استقبال هم می‌کند، افزود: در طول تاریخ، ثابت شده است هر دولتی که به‌دنبال آمریکا بوده سرانجام خوشی نداشته و دچار نابودی و هلاکت شده است.

ریشه بسیاری از مشکلات در اتاق‌ فکر دشمنان است

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در کشور، ریشه بسیاری از این مشکلات را در اتاق‌های فکر دشمنان دانست و گفت: امروز دشمن بدنبال آن است که با تبلیغات گسترده‌ی رسانه‌ای جای جلاد و شهید را عوض کند.

فتحی در همین راستا بر ضرورت تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: علیرغم اینکه در نظام پهلوی تنها ۱۰ درصد مردم می‌توانستند از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کنند در نظام جمهوری اسلامی ۹۸ درصد مردم از این خدمات بهره مند هستند.

فرماندار بناب میزان امید به زندگی را در زمان پهلوی ۵۴ سال عنوان کرد و اظهار کرد: امید به زندگی در نظام جمهوری اسلامی به ۷۴ سال رسیده است.

فتحی با بیان اینکه در دوران پهلوی قادر به تعمیر یا تولید کوچک ترین قطعات نظامی نبودیم و همه‌ی تجهیزات وارداتی بود، گفت: امروز با استفاده از ظرفیت و پتانسیل جوانان غیور کشورمان قادر به تولید موشک‌های دور برد و نقطه زن هستیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح شهرستان در طی سال جاری نیز گفت: با همت و تلاش مسئولین بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این شهرستان انجام شده است.

صادرات بناب بیش از ۲۰۰ هزار تن بوده است

وی، میزان تولید و صادرات کالا را در ۱۰ ماهه اول سال جاری در بناب بیش از ۲۰۰ هزار تن عنوان کرد که به ۴۵ کشور جهان صادر شده است.

فتحی، افزوده شدن ۱۰۰ هکتار به اراضی شهرک صنعتی به منظور استقرار صنایع کم آب بر و صنایعی که مشکل زیست محیطی نداشته باشند را نیز از دیگر اقدامات انجام شده در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذاری عنوان کرد.

وی همچنین به کلنگ زنی انجام شده در سال ۹۸ بمنظور توسعه‌ی نیروگاه بناب و تامین برق مورد نیاز منطقه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تجهیزات مورد نیاز خریداری و به شهرستان انتقال داده شده و امیدواریم از اردیبهشت سال ۱۴۰۲ برق تولید شده توسط نیروگاه به شبکه تولید برق وارد شود.

به گفته وی؛ راه اندازی و افتتاح مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی، انجام عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی در روستاهای شهرستان، توسعه و بهسازی شبکه برق شهرستان از جمله دیگر اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های شهرستان بوده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=49035

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});