• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

چهاردهمین هفته فیلم و عکس مراغه آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 50075
  • 20 بهمن 1400 - 11:15
چهاردهمین هفته فیلم و عکس مراغه آغاز به کار کرد
یاز اکو - همزمان با چهلمین جشنواره فیلم فجر ، چهاردهمین هفته فیلم و عکس مراغه در مجتمع فرهنگی هنری مراغه آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، احمد فیاضی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، چهاردهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان مراغه در مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان آغاز به کار کرد.

وی افزود: نمایش فیلم‌های کوتاه تولیدشده در انجمن سینمای جوانان مراغه، نمایش فیلم‌های منتخب سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری کارگاه کارگردانی فیلم کوتاه و جلسه نقد و بررسی عکس از بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه این دوره از هفته فیلم و عکس مراغه از ۱۷ تا ۱۹ بهمن ماه جاری برگزاری می‌شود، اظهار کرد: از ساعت ۱۲ روز، یکشنبه هفت فیلم تولیدی در انجمن سینمای جوانان مراغه از جمله مستند «برای حیات» کاری از امیرحسین محمودپور و فیلم داستانی آخرین لبخند به کارگردانی زهرا آبیاری اکران می‌شود و ۱۳ فیلم کوتاه منتخب سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران هم از ساعت ۱۷ در محل سینما فرهنگ این شهرستان پخش خواهد شد.

تفاوت چهاردهمین هفته فیلم و عکس مراغه با دوره های قبلی

فیاضی با اشاره به تفاوت چهاردهمین هفته فیلم و عکس مراغه با دوره های قبلی این رویداد گفت: ارتقای سطح کیفی و هنری آثار، افزایش تعداد آثار به نمایش درآمده، تعدد بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی و حضور چهره‌های بین‌المللی در کارگاه آموزشی از جمله مزیت‌های چهاردهمین هفته فیلم و عکس مراغه در مقایسه با دوره قبلی آن به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه عکس تا ۲۱ بهمن ماه در گالری استاد «نیکخو» پذیرای علاقه‌مندان است، اضافه کرد: ساعت ۱۰ روز سه‌شنبه نیز کارگاه آموزشی «کارگردانی فیلم کوتاه» با حضور «بهرام ارک» از چهره ها و کارگردانان بین المللی سینما در محل سینما فرهنگ مراغه برگزار و ساعت ۱۷ همان روز نیز جلسه نقد و بررسی عکس‌های به نمایش درآمده در همین محل برپا می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: در بخش نمایشگاه عکس این رویداد فرهنگی ۲۹ اثر از ۲۲ عکاس شهرستان به نمایش گذاشته شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=50075

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});