• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7

معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز: مصوبه‌ای در خصوص دورکاری ادارات نداریم

  • کد خبر : 50667
  • 24 بهمن 1400 - 15:00
معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز: مصوبه‌ای در خصوص دورکاری ادارات نداریم
یاز اکو - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه روند افزایشی کرونا و اومیکرون در آذربایجان‌شرقی ادامه دارد، گفت: هنوز در ستاد مقابله با کرونا تاکنون در خصوص دورکاری کارمندان ادارات مصوبه‌ای نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، حسین حقایی روز یکشنبه با بیان اینکه ۱۲ شهرستان آذربایجان شرقی قرمز و مدارس و مهدکودک‌ها تا اول اسفند تعطیل است، اظهار کرد: هنوز تزریق دُز سوم واکسن کرونا به حد قابل قبولی در آذربایجان شرقی نرسیده و تنها ۴۰ درصد مردم نوبت سوم واکسن را دریافت کرده اند.

وی اضافه کرد: بر اساس نتایج به دست آمده جهانی واکسن مرگ و میر و ابتلا به کرونا را تا حد بسیار بالایی کاهش می دهد.

حقائی با بیان اینکه تاکنون ۶ هزار و ۹۷۹ نفر بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان شرقی جان باخته اند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت شدند و حدود ۷۵۰ نفر در بیمارستان های آذربایجان شرقی بستری هستند که ۲۰۹ نفر از انان در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر می باشند.

وی ادامه داد: در ۲۴ساعت گذشته از یکهزار و ۱۶۸ آزمایش انجام شده ۶۴۸ بیمار کرونایی جدید شناسایی و ۲۲۴ نفر از آنان در بیمارستان های آذربایجان شرقی بستری شدند.

وی تعداد بیماران کرونایی شناسایی شده در آذربایجان شرقی را از آغاز همه گیری کرونا تاکنون ۲۴۹ هزار و ۴۹ نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۸۲۵ نفر دُز اول، ۲ میلیون و ۵۴۸ هزار و ۵۲۰ نفر دُز دوم و یک میلیون و ۱۸۳هزار و ۳۰۹ نفر دُز سوم واکسن را در آذربایجان شرقی دریافت کرده اند که از این حیث مقام اول کشوری را داریم.

حقایی گفت: ۹۳درصد مردم استان نوبت اول واکسن کرونا و ۸۵.۵ درصد نوبت دوم را دریافت کرده‌اند و واکسیناسیون کودکان بالای پنج سال هم در استان انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=50667

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});