• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

خط یک مترو تبریز همچنان ناقص!

  • کد خبر : 117040
  • 14 شهریور 1402 - 13:15
خط یک مترو تبریز همچنان ناقص!
یاز اکو - رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر تامین ایمنی سفر با روش‌های جایگزین و مهندسی شده، گفت: تمرکز شورا بر رفع نواقص جزئی مترو تبریز است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، روح الله رشیدی امروز در بازدید و بررسی میدانی از فاز سوم خط یک از تمرکز شورای شهر برای اتمام بهره‌برداری کامل از خط یک با رفع نواقص جزئی آن خبر داد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک ضمن اشاره به سرمایه‌گذاری عظیم در طی ادوار گذشته برای پروژه مترو و تلاش صدها نفر در عمق زمین برای سامان مطلوب آن اظهار داشت: خط یک مشخصا در فاز سوم (حد فاصل محققی تا شهرک نور لاله) نواقص جزئی ( مخصوصاً در تهویه و اطفای حریق) دارد که مجموعه سازمان حمل و نقل ریلی در پاسخ به مطالبه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک در تلاش هستند که با روش‌های فنی و مهندسی شده و گاه جایگزین، این نواقص را برطرف سازند تا امکان بهره‌برداری کامل از خط یک فراهم آید.

او افزود: مسلماً نواقص ذکر شده مانع خدمات‌رسانی به شهروندان نیست و اگر به خاطر این نواقص پروژه یا مسافرگیری تعطیل شود با هدررفت سرمایه مواجه می‌شویم که در طول دو دهه گذشته برای پروژه مترو تخصیص یافته است از این رو در کنار بهره‌برداری از خط یک، این نواقص نیز به صورت موازی توسط مجموعه سازمان حمل و نقل ریلی در حال رفع شدن است.

تبریز در حالی به گفته مسؤولان و با برگزاری مراسم افتتاح رسمی پس از ۲۱ سال به بهره‌برداری رسیده که در برخی ایستگاه‌ها دارای نواقصی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=117040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});