• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

۲ هزار و ۳۶۵ طرح برق شهرستان تبریز افتتاح شد

  • کد خبر : 51026
  • 27 بهمن 1400 - 15:00
۲ هزار و ۳۶۵ طرح برق شهرستان تبریز افتتاح شد
یاز اکو - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: ۲۳۶۵ پروژه‌ی شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اعتباری بالغ بر ۱۸۴۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، عادل کاظمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز روز چهارشنبه، ۲۶ بهمن ماه، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طی سال‌هایی که مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق بودم هیچ‌گاه به اندازه‌ی سال‌های اخیر، تحت فشار نبودیم البته به اعتقاد بنده، این فشارها باعث شد تا نیروهای ما آبدیده شده و فعالیت در فشارهای سخت را تحمل کنند که منجر به موفقیت‌های روز افزون در آینده خواهد شد.

وی ادامه داد: برای اولین بار توانستیم پروژه‌های سنواتی شرکت را به صفر برسانیم و هیچ‌گونه پروژه‌ی سنواتی مربوط به سال گذشته نداشته باشیم.

وی افزود: توانستیم ۲۳۶۵ پروژه‌ را با اعتباری بالغ بر ۱۸۴۵ میلیارد ریال در محدوده‌ی شهرهای تبریز، آذرشهر و اسکو افتتاح کنیم.

کاظمی یادآور شد: امیدواریم در سالهای آینده با ریشه‌کنی ویروس کرونا، عنایت خداوند متعال و تلاش همکاران گام‌های موثرتری در این زمینه برداریم.

وی در بخش دیگر سخنان خود نیز بیان کرد: کتاب «روایت سرخ» روایت خاطرات ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق تبریز بوده و یک اثر ماندگار است چراکه نسل‌ها در حال تغییر و دگرگونی بوده و سختی‌ها و دشواری‌های که این عزیزان تحمل کرده‌اند در قالب کتاب نمی‌گنجد بنابراین به اندازه‌ی بضاعت خود توانستیم آن را گردآوری کنیم.

در این مراسم، ۲۳۶۵ پروژه شرکت توزیع نیروی برق تبریز به صورت نمادین افتتاح و همچنین کتاب «روایت سرخ» این شرکت نیز رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=51026

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});