• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7

شرایط پروازهای آذربایجان به ایران

  • کد خبر : 51283
  • 29 بهمن 1400 - 14:00
شرایط پروازهای آذربایجان به ایران
یاز اکو - شهروندان آذربایجانی باید در طول پرواز از ایران به وطن خود، آزمایش PCR مربوط به COVID-19 را انجام دهند. اتباع ایرانی در بدو ورود به آذربایجان باید مدرک معتبری مبنی بر تایید دوره کامل واکسیناسیون علیه کووید-19 ارائه کنند و همچنین برای تشخیص عفونت کروناویروس آزمایش PCR انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری «رپورت»: بوتا ایرویز، زیرمجموعه ارزان‌قیمت آذربایجان ایرلاینز (AZAL)، پروازهای باکو به تهران پایتخت ایران را از ۴ مارس از سر می‌گیرد. پروازهای ویژه از فرودگاه بین المللی حیدر علی اف به فرودگاه تهران و برگشت در هفته یک بار – روزهای جمعه انجام می شود. بلیت این پروازها در وب سایت رسمی شرکت هواپیمایی (تعرفه های «بودجه»، «استاندارد» و «سوپر») و همچنین از آژانس های معتبر شرکت هواپیمایی (فقط تعرفه «سوپر») موجود است. قیمت بلیط ها از ۲۹ یورو شروع می شود.

پروازها در زمان پاندمی در ترمینال یک فرودگاه باکو در هنگام خروج و ورود انجام می شود. تنها مسافرانی که تحت محدودیت های اپیدمیولوژیک موجود دارای مجوز پرواز هستند برای حمل و نقل پذیرفته می شوند. شهروندان آذربایجانی که قصد سفر به ایران را دارند باید حق ورود به خاک این کشور را داشته باشند. قوانین ورود به ایران در زمان بیماری همه گیر در وب سایت این شرکت هواپیمایی درج شده است: https://www.butaairways.az/fa/covid/iran

لیست کلینیک هایی که می توانند برای COVID-19 در آذربایجان آزمایش شوند در وب سایت این شرکت هواپیمایی فهرست شده است:  
https://www.butaairways.az/fa/covid/clinics

شهروندان آذربایجانی باید در طول پرواز از ایران به وطن خود، آزمایش PCR مربوط به COVID-19 را انجام دهند. اتباع ایرانی در بدو ورود به آذربایجان باید مدرک معتبری مبنی بر تایید دوره کامل واکسیناسیون علیه کووید-۱۹ ارائه کنند و همچنین برای تشخیص عفونت کروناویروس آزمایش PCR انجام دهند. به مسافرانی که از ایران سفر می‌کنند، توصیه می‌شود یک کد QR تأیید کننده اعتبار گواهی تست PCR داشته باشند. داشتن چنین کدی به شما کمک می کند تا مراحل فرودگاه را سریعتر طی کنید. نتیجه آزمایش COVID-19 باید ۷۲ ساعت قبل از پرواز معتبر باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=51283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});