• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

قطعه پنج آزادراه «هشترود- مراغه» تکمیل می‌شود

  • کد خبر : 51541
  • 01 اسفند 1400 - 11:45
قطعه پنج آزادراه «هشترود- مراغه» تکمیل می‌شود
یاز اکو - فرماندار هشترود از تکمیل قطعه‌ی پنج آزاد راه «هشترود-مراغه» از طریق ماده ۵۶ خبر داد و گفت: اگر اعتبارات این آزادراه از ماده ۵۶ برقرار نشود، ساخت این آزاد راه بیش از ۱۰ سال زمان خواهد برد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، علیرضا توری در دیدار با جمعی از اصلاح طلبان هشترود اظهار کرد: هشترود جزیره استعدادها است و ما باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم و با به‌کارگیری پتانسیل‌های موجود، وضعیت کنونی شهرستان را تغییر داده تا به شهرستانی ایده آل برسیم.

وی افزود: حل و فصل مشکلات موجود، رسیدگی شبانه روزی به امورات مردم، تحوّل همه جانبه در هشترود، توجه به راههای روستایی، افزایش ماشین آلات راهداری، توسعه‌ی همه جانبه منطقه و چندین مورد دیگر که رشد شهرستان در آن نهفته است در دستور کار فرمانداری قرار گرفته است.

وی از ایجاد پلیس راه هشترود بعد از ۱۵ سال خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده با مسئولان رده بالای کشور، دستگاه سی تی اسکن نیز به بخش درمانی هشترود رسید که بعد از تکمیل محل این دستگاه پزشکی در بیمارستان هشترود، نسبت به حمل آن از تهران اقدام خواهیم کرد تا مردم هشترود و مراجعه کنندگان به دلیل نبود سی تی اسکن به شهرهای همجوار اعزام نشوند.

توری اضافه کرد: سرازیر شدن سرمایه به منطقه در جهت سرمایه گذاری و افزایش جمعیت موجود دو مقوله‌ی رشد و توسعه در هر شهرستان هستند و این مهم در دستور کار فرمانداری و ادارات متولی قرار گرفته است تا در آینده شاهد رشد و تعالی منطقه باشیم.

برای پیشبرد اهداف شهرستان از تمامی افراد در هر سلایق استفاده خواهیم کرد

وی ادامه داد: برای پیشبرد اهداف شهرستان از تمامی افراد در هر سلایق استفاده خواهیم کرد و بنا داریم در جهت تسریع توسعه‌ی همه جانبه نسبت به ایجاد مجمع پیشرفت منطقه، اقدامات اساسی را انجام دهیم.

وی یادآور شد: زیباسازی شهر باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد تا مهمانان و همشهریان با یک شهر زیبا مواجه شوند و امید به زندگی در این شهر افزایش یابد که لازم است، شورای شهر اقدامات مناسبی انجام دهد و در جهت ایجاد در آمد پایدار به‌صورت شبانه روزی تلاش کند تا با درآمد حاصله، بتوان چهره شهر را تغییر داد.

فرماندار هشترود همچنین گفت: هر مسئولی که در هشترود مشغول به خدمت است باید در جهت عمران و آبادانی منطقه تلاش کند تا چهره بی‌روح شهر، جان تازه‌ای بگیرد.

ایجاد پارک بانوان

وی تاکید کرد: ایجاد پارک بانوان که یکی از درخواست‌ها و نیازهای اولیه این قشر عظیم می‌باشد، باید هر چه زودتر در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار گیرد تا بانوان منطقه بتوانند به صورت آزاد به فعالیت‌های مربوطه برسند.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع از اوجب واجبات است، خاطرنشان کرد: هر مسئول اداره‌ای که به کار مردم رسیدگی نکند و چوب لای چرخ توسعه در شهرستان بگذارد، بهتر است مسئولیت خود را به فرد لایق‌تر دیگری تحویل دهد در غیر اینصورت با برخورد قانونی روبرو خواهد شد.

توری گفت: پروازی بودن مسئول، استفاده از ماشین اداری برای مصارف شخصی، بد اخلاقی با مردم در ادارات، استفاده بی‌مورد از بیت المال و منتسب کردن خود به مسئولان رده بالای کشور به خاطر عدم ارائه‌ی خدمات مناسب به مردم، در این شهرستان جایی ندارد و با فرد خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

نمایندگان طیف اصلاح طلب در هشترود نیز قول همکاری همه جانبه با دولت سیزدهم را دادند و اعلام کردند، در جهت رشد و توسعه شهرستان کمک حال فرماندار و سایر ادارات متولی خواهند بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=51541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});