• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

نمایش «و چند داستان دیگر….» در تبریز به روی صحنه رفت

  • کد خبر : 44484
  • 10 دی 1400 - 9:45
نمایش «و چند داستان دیگر….» در تبریز به روی صحنه رفت
یاز اکو - نمایش «و چند داستان دیگر....» در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه رفته و اجرای آن کماکان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، نمایش رئالیستی «و چند داستان دیگر….» روایت خشونت‌هایی است که همه روزه در جامعه با آن‌ها مواجه هستیم؛ خشونت‌هایی که لزوما در قتل و خونریزی خلاصه نمی‌شوند بلکه شامل خشونت‌های عریان تا خشونت‌های پنهان است. 

داستان از پنج اپیزود تشکیل شده و مخاطب در هر کدام از اپیزودها شاهد نوعی از خشونت است که ممکن است برای هر کدام از ما اتفاق بیفتد.

اپیزود اول، داستان دو برادری است که یکی از آن‌ها مرتکب قتلی شده است؛ اپیزود دوم، قصه‌ی مرگ یک کودک است؛ در اپیزود سوم داستان عاشقانه یک دختر و پسر جوان روایت می‌شود؛ اپیزود چهارم نیز قصه‌ی دو پسر جوانی است که با مشکلات اجتماعی روبرو می‌شوند و در نهایت اپیزود پنجم نیز داستان گروهی است که برای شرکت در فستیوالی به منظور ارائه‌ی یک اثر هنری تصمیم به خروج از ایران دارند که با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

پیام لاریان (نویسنده) و الیاس ضرابی (کارگردان) عوامل اصلی این نمایش که با کمک موسسه‌ی فرهنگی – هنری آراکس تهیه شده است، تشکیل می‌دهند.

عوامل دیگر نمایش نیز عبارتند از مهدی سلیمانی دستیار کارگردان، ساجد جلیلی نژاد آهنگساز، امیر پورحکمت طراح نور، حسام کاظمی طراح صحنه، پویا مزمل طراح و مجری گریم، پریسا منفرد عکاس، شقایق کریمی منشی صحنه، مهرداد پاشاپور مدیر صحنه، فیروز سقایی طراح پوستر و عارف مهرنگ تصویربردار و تدوینگر.

علیرضا موسلانی، امید والا، مریم سرچمی، اصلان صفی، مرتضی رضوی، آذین صمدی، مهدی نخجیری، مجید مایلی، فاطمه امیر خیابانی، فرهوده شجاعی و فرهنگ گروسی بازیگران این نمایش هستند.

به گزارش ایسنا، نمایش «و چند داستان دیگر….» از روز چهارم دی‌ماه از ساعت ۱۸ در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه رفته است.

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=44484

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});