• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

پای صندوق، جواب ناملایمتی نمایندگان در خصوص عوارضی آزادراه سهند را می دهیم

  • کد خبر : 51976
  • 03 اسفند 1400 - 18:30
پای صندوق، جواب ناملایمتی نمایندگان در خصوص عوارضی آزادراه سهند را می دهیم
یاز اکو - علیزاده گفت : نمایندگان محترم به یاد داشته باشند که خدمت بزرگ این عزیزان را فراموش نخواهيم کرد و به وقتش جواب این ناملایمات را در پای صندوق های رای خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از آذرانجمن، به علی اصغر علیزاده رئیس شورای شهر سهند در گفت وگو در باره آخرین وضیعت اتوبان تبریز _ سهند از عدم همکاری نمایندگان مجلس برای مقابله با اخذ عوارضی در این بزرگراه پرده برداشته و اظهار کرد: روی صحبت بنده با نمایندگان محترم مجلس شهرستان اسکو است، که چرا در برابر این تخلف و سکوت‌ کرده‌اند؟ شما که منتخب این مردم هستید چرا نمی‌خواهید مشکلی را که قابل حل هست برطرف کنید؟ چرا با موضوع برخورد دوگانه‌ می‌کنید؟ به یاد داشته باشید مردم‌ آگاه‌ هستند و این خدمت‌ شما را فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: عوارض جاده مواصلاتی سهند تبریز باید برداشته شود. کجای ایران برای جاده ۲۰ کیلومتری عوارض اخذ می‌شود؟ از نمایندگان تبریز، اسکو و آذرشهر تقاضا دارم، از نماینده شهرستانی که در ۸۰ کیلومتری تبریز قرار گرفته ولی با هزینه کرد و اعتبار ملی توانسته‌ بزرگ راه خواجه _ ورزقان را به طول ۶۰ کیلومتر نه در عرض ۱۷ سال، بلکه در عرض ۷ سال به اتمام برساند یاد بگیردند که در آن بزرگراه خبری از اخذ عوارضی نیست. متاسفانه نمایندگان دیگر جواب تلفن مارا هم نمی‌دهند. آیا در مجلس یا بازدید های خود واقعا چیزی مهمتر از مشکل ۱۸۰ هزار نفر را می‌خواهند حل بکنند؟

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان محترم به یاد داشته باشند که خدمت بزرگ این عزیزان را فراموش نخواهیم کرد و به وقتش جواب این ناملایمات را در پای صندوق های رای خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: منتظر جواب این آقایان هستیم هفته‌ آینده همه چیز را بطور شفاف به اطلاع مردم خواهیم رساند.

وی در پایان خطاب به اهالی شهر سهند گفت: شهروندان بدانند که برخی نمایندگان وعده دادند که از وزیر و معاونش وقت ملاقات گرفته تا از نزدیک راه حل اخذ عوارضی را خدمتشان ارائه‌ بدهم ولی متاسفانه تا کنون شاهد خلف وعده‌هایشان هستیم، و برایم سوال است که چگونه می‌شود در استان‌های همجوار بحث عوارضی حذف شود،ولی در شهرستان اسکو و شهرسهند نمایندگان این مردم برای حل مشکلاتشان خلف وعده کنند!

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=51976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});