• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8

برگزاری کارگاه آموزشی بهره وری و مدیریت مزارع پرورش ماهی قزل آلا در مراغه

  • کد خبر : 52848
  • 09 اسفند 1400 - 10:30
برگزاری کارگاه آموزشی بهره وری و مدیریت مزارع پرورش ماهی قزل آلا در مراغه
یاز اکو - به منظور بررسي و حل برخی از مشكلات موجود مزارع آبزي پروي سردآبي شهرستان مراغه، کارگاه آموزشی با كارشناسان و جمعي از پرورش دهندگان شهرستان مراغه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص این کارگاه آموزشی گفت: این کارگاه نشست تخصصی با موضوع ارتقای بهره وری و مدیریت مزارع آبزی پروری شهرستان بود که با مسئولین شیلات استان و شهرستان مربوطه برگزار شد.

مهندس قاسم جعفروند ادامه داد: در این کارگاه آموزشی، ضمن طرح مباحث آموزشی جهت ارتقای بهره وری و مدیریت مزارع پرورشی، مسائل و مشکلات پرورش دهندگان در حوزه های مختلف تولید و پرورش در مزارع مورد بحث و بررسی قرا گرفت .

تولید سالانه حدود ۸۶۰۳ تن گوشت ماهی در آذربایجان شرقی

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری این جلسات در افزایش تعامل بین دستگاه های دولتی و متولیان امر از یکطرف و پرورش دهندگان ماهی، ابراز امیدواری کرد با همکاری این مدیریت و مسئولین مرتبط در استان و شهرستانها، پیگیریهای لازم تا حصول نتیجه نهایی انجام و زمینه رفع مشکلات مطرح شده فراهم شود.

وی افزود: در استان آذربایجان شرقی سالانه حدود ۸ هزار و ۶۰۳ تن گوشت ماهی تولید می شود که ۵ هزار و ۴۲۶ تن از این میزان مربوط به تولید ماهیان سردابی است.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان گفت: شهرستان مراغه در سال ۱۳۹۹ با تولید ۱۲۸۰ تن ماهی قزل آلا  در استان با رتبه اول تولید ماهیان سردآبی یکی از قطبهای تولید و پرورش ماهی در استان محسوب می شود. 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=52848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});