• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

کاشت۱۱۷ درخت برای کودکان بهبودیافته از سرطان

  • کد خبر : 53823
  • 15 اسفند 1400 - 22:00
کاشت۱۱۷ درخت برای کودکان بهبودیافته از سرطان
یاز اکو -به مناسبت روز درختکاری ۱۱۷ نهال درخت به افتخار کودکان بهبود یافته از بیماری سرطان در لاله پارک تبریز کاشته شد.

به‌ گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تسکین، سید علی اصغر نساج ،شهردار منطقه ۵ تبریز ،در این مراسم که باحضور جمعی از کودکان بهبود یافته از سرطان و مسئولان شهری ودرمانی همراه بود،با بیان اینکه موسسه تسکین اقدامات مهمی در حوزه سلامت انجام میدهد گفت: باایجاد این موسسه قدمهای موثری برای درمان کودکان مبتلا به سرطان برداشته شده وشهرداری منطقه ۵ تبریز نیز افتخار همراهی با این مجموعه را دارد.
وی ادامه داد:حوزه سلامت یکی از مهمترین حوزه های اجتماعی به شمار می رود و تلاش برای سالم سازی شایسته تقدیر است و در دین مقدس اسلام و فرهنگ ایرانی نیز بر کار خیر و نیکوکاری تاکید شده است.
شهردار منطقه ۵ تبریز بیان کرد:همه موظفیم درراستای عمل به اسلام و انسانیت در سلامت جامعه و نیکوکاری تلاش کنیم چرا که جامعه سالم به جامعه ای پرنشاط و امیدوار منجر خواهد شد.
وی عنوان کرد:همکاران شهرداری منطقه ۵ تبریز در مدیریت فرهنگی و مدیریت روابط عمومی سعی در نشاط و امیدواری دارند وامروز نیز درکنار کودکان بهبود یافته از سرطان و خانواده های آنان هستیم تا به آنان امید و نشاط بیشتربدهیم.
میلانی،مدیرعامل تسکین نیز دراین مراسم با اشاره به فعالیت ۷ ساله این موسسه گفت:این مرکز تخصصی ترین موسسه درمانی در حوزه سرطان کودکان بوده و علاوه بر آذربایجان شرقی از استانهای همجوار حتی کشورهای همسایه پذیرش بیماران مبتلا به سرطان دارد.
وی ادامه داد: برای سومین سال وارد فاز حمایتی از کودکان مبتلا به سرطان شده ایم و بنا به وضعیت کودکان درصدهای حمایتی تعریف میکنیم و امسال از تیرماه بدون توجه به وضعیت معیشتی کودکان در چهار بخش حمایت کامل را انجام داده ایم.
وی تصریح کرد: در سالجاری تا اول اسفند ۴۶۰تحت حمایت قرار گرفتند که ۵۳ کودک قطعی درمان یافته اند و امروز به یاد ۱۱۷ کودک بهبود یافته در سال ۹۸ و ۹۹ نهال در محل مجتمع لاله پارک تبریز کاشته میشود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=53823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});