• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
فرشکاران خبر داد:

جذب دوهزار میلیارد تومان از طریق دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 53826
  • 15 اسفند 1400 - 22:15
جذب دوهزار میلیارد تومان از طریق دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی
یاز اکو - رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان‌شرقي از جذب دوهزار ميليارد تومان اعتبار از طریق دستگاه‌هاي اجرايي استان در سال جاری خبر داد.

به‌ گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، محمد فرشکاران عصر امروز در یازدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به ارائه گزارشی از وضعیت اعتبارات و ظرفیت های قانون بودجه ۱۴۰۰ کشور پرداخت و اظهار کرد: لازم است دستگاه‌ها برای جذب اعتبارات مقتضی اهتمام جدی به خرج دهند.

وی افزود: به نظر می رسد اکثر دستگاه‌های استان با تلاش هایی که صورت داده اند توانسته اند اعتبارات مناسبی را از مرکز جذب کنند که جای تقدیر دارد.

فرشکاران در عین حال خاطرنشان ساخت: قرار بر این است دستگاه‌هایی که در زمینه جذب اعتبارات و منابع به استان فعالیت مؤثرتری داشته و از ظرفیت‌های موجود در مرکز استفاده بهتری داشته باشند، مورد تشویق قرار گیرند.

این مسوول یادآور شد: در مجموع حدود دو هزار میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای توسط ۳۱ دستگاه اجرایی استان جذب شده است.

وی اضافه کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از دستگاه‌هایی که به دلایل مختلف مثل ناآشنایی با فضای مرکز، نتوانسته اند اعتبارات مربوطه را جذب کنند حمایت کرده و راهنمایی ها و مشاوره های لازم را ارائه می دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی مدعی شد: اگر تلاش، همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌ها زیاد شود، در سال ۱۴۰۱ می توانیم بیشتر از سقف اعتبارات استان، منابع جذب و روانه استان کنیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=53826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});