• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

خانواده صنعت، معدن و تجارت استان یکصدا در اجرای سیاست های اقتصادی دولت سیزدهم

  • کد خبر : 54124
  • 17 اسفند 1400 - 17:20
خانواده صنعت، معدن و تجارت استان یکصدا در اجرای سیاست های اقتصادی دولت سیزدهم
یاز اکو - صابر پرنیان ، رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی تاکید کرد : خانواده صنعت، معدن و تجارت استان یکصدا در اجرای سیاست های اقتصادی دولت سیزدهم است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی ، پرنیان در جلسه مشترک مدیران صمت با شرکت شهرک های صنعتی استان که با محوریت تبیین و اجرای طرح نصب قیمت های تمام شده بر روی کالا برگزار شد، گفت : طرح درج قیمت تمام شده محصول ( قیمت تولیدکننده ) یکی از مهمترین طرح های اقتصادی دولت سیزدهم بوده و اجازه اختلال در اجرای آن را نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه هدف دشمن فروپاشی اقتصادی کشور است ، افزود : اجرای این طرح که شفافیت اقتصادی را به همراه خواهد داشت ، اجازه دست درازی افراد سودجو به معیشت مردم را نخواهد داد و با تحقق این امر اقتصاد کشور از رانت خارج می شود.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی تاکید کرد : امروز محل کار ما ، محل جهاد است و وضعیت امروز قابل قبول نیست و ترمیم وضعیت اقتصادی و مطالبه گری را سرلوحه برنامه های کاری قرار داده ایم.

نیرومند مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان نیز در این نشست مشترک ، گفت : سرمایه اصلی مدیران و مسئولان آبروی خودشان است که در طبق اخلاص قرارداده اند .

وی با بیان اینکه منافع عموم جامعه در اجرای صحیح این طرح است ، افزود : با عملیاتی شدن این طرح شاهد قطع دست کج صاحبان نفوذ و رانت از سفره مردم خواهیم بود.

نیرومند در پایان تاکید کرد : نظم زنجیروار موضوعات اجتماعی حلقه بسیار حائز اهمیتی به نام اقتصاد خانوار و معیشت شهروندان را دارد که تلاش در جهت تامین معیشت مردم در دستور کار قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=54124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});