• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

اقامت در پارک‌های مسافر تبریز ممنوع است

  • کد خبر : 55355
  • 27 اسفند 1400 - 9:50
اقامت در پارک‌های مسافر تبریز ممنوع است
یاز اکو - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از تداوم ممنوعیت پذیرش و اقامت گردشگران در پارک‌های مسافر خبر داد و از تجهیز برخی مدارس برای پذیرش اضطراری مسافران به دنبال تکمیل ظرفیت‌های هتل‌های استان به دستور استاندار خبر داد.

به‌ گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای احمد حمزه زاده روز پنجشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان با بیان اینکه حفظ ایمنی و سلامت گردشگران و رونق فعالیت بخش‌های گردشگری دو رکن اصلی سفر‌های نوروزی ۱۴۰۱ آذربایجان شرقی است  گفت : فعالیت تمامی واحد‌های عرضه کننده خدمات گردشگری در بستر سامانه هوشمند ایران من انجام می‌شود.

 ساماندهی مبادی ورودی و پاکسازی نوروزی شهر و عرضه‌کنندگان خدمات، فعالیت شبانه روزی مساجد منتخب در شهرستان، فراهم سازی مراکز عرضه صنایع دستی در شهرستان‌ها  ضروری است.

طی دو ماه اخیر نظارت‌های مستمر از واحد‌های عرضه‌کننده خدمات انجام گرفته است و طبق ابلاغ مستقیم وزارت‌خانه متبوع، هیچگونه افزایش قیمتی در نرخ واحد‌های عرضه‌کننده خدمات اعمال نخواهد شد و طی ایام بر این موضوع نظارت جدی انجام خواهد شد.

تامین آرد، نان و اقلام مصرفی مورد نیاز در شهرستان‌های گردشگرپذیر استان را از دیگر اقدامات لازمی دانست که با همکاری فرمانداری‌ها و اعضای ستاد می‌بایست تمهیدات لازم انجام شود.

 با توجه به اینکه از اوایل ایام نوروز ۱۴۰۱ در پایانه‌های مرزی آذربایجان شرقی، شاهد حضور خیل کثیری از هموطنان خواهیم بود، لازم است با تاکید فرمانداران، نیرو‌های خدمات رسان در دو پایانه جلفا و نوردوز افزایش یابد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=55355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});