• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

ماجرای یک انتصاب و استعفا در دانشگاه علوم پزشکی تبریز

  • کد خبر : 55426
  • 28 اسفند 1400 - 12:00
ماجرای یک انتصاب و استعفا در دانشگاه علوم پزشکی تبریز
یاز اکو - حجت‌الاسلام حسین جلائی نوبری پس از انتصاب یک روزه به سمت ریاست دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، استعفا داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، روز گذشته خبری منتشر شد که با حکم بهمن نقی‌پور، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، حجت‌الاسلام حسین جلائی نوبری به سمت ریاست دانشکده پیراپزشکی تبریز منصوب شد اما این انتصاب با واکنش گسترده‌ی مردم در فضای مجازی به دلیل عدم مطابقت تخصص و حیطه کاری رئیس جدید دانشکده مواجه شد.

در پی این واکنش‌ها، حجت‌الاسلام حسین جلائی نوبری استعفا داد و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در پی آن اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

این اطلاعیه به شرح زیر است: 

بسمه تعالی

پیرو اخبار منتشره در مورد انتصاب حجت الاسلام دکتر جلائی نوبری به ریاست دانشکده پیراپزشکی به استحضار ملت شریف، دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی و منتقدین عزیز می رساند که دانشکده پیراپزشکی بر خلاف اسم آن ترکیبی از گروه‌های متنوع می‌باشد و علاوه بر گروه‌های تکنولوژی تصویربرداری، علوم آزمایشگاهی و هوشبری، گروه‌های معارف اسلامی، ادبیات و تربیت بدنی را نیز شامل می شود.

 لازم به ذکر است که گروه معارف اسلامی به تنهایی بیش از یک سوم اعضای هیأت علمی دانشکده پیراپزشکی را تشکیل داده و با احتساب گروه‌های ادبیات و تربیت بدنی نصف اعضای هیات علمی دانشکده را تشکیل می‌دهند. 

لذا انتصاب ریاست دانشکده با رعایت نظر اکثریت اعضای هیات علمی و از گروهی که بیشترین عضو هیات علمی را در دانشکده دارد، موضوع غیر عادی نبوده و نیز با در نظر گرفتن رتبه علمی دانشیاری و سوابق مدیریتی متعدد و موفق جناب آقای دکتر نوبری، انتصاب ایشان در این مسئولیت اقدامی خارج از ضوابط و مقررات نمی‌باشد.

با وجود این موارد در جهت احترام به نظر بزرگان و خواست مردم بزرگوار، منتقدین دلسوز و رعایت مصالح عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خنثی کردن شیطنت دشمنان نظام، آقای دکتر جلائی نوبری از سمت مدیریت دانشکده پیراپزشکی استعفا نمودند که این امر نشانه درایت، تقوا و دلسوزی ایشان به انقلاب و کشور عزیزمان می‌باشد. 

از خداوند متعال تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر عج، طول عمر مقام معظم رهبری، توفیق و سرافرازی ایران اسلامی و مردم شریف و آگاهمان را خواستاریم. 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=55426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});