• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

توزیع تخم مرغ به نرخ دولتی در تبریز آغاز شد

  • کد خبر : 55751
  • 03 فروردین 1401 - 11:30
توزیع تخم مرغ به نرخ دولتی در  تبریز آغاز شد
یاز اکو - مدير بازرسي و نظارت بر بازار محصولات كشاورزي سازمان جهاد كشاورزي استان آذربايجان شرقی از توزیع تخم مرغ تنظیم بازاری در چهار نقطه از شهر تبریز با خودرو و چهار نقطه ثابت دیگر در شهر تبریز و شهر سهند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ستاد ویژه خبری و اطلاع رسانی نوروز سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی ، مهندس حسین غریب در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب گفت: در چهار نقطه شامل چهار راه لاله ، ارم ، چهارراه عباسی و بلوار منجم از طریق خودرو و در چهار نقطه خیابان آزادی.روبروی ساختمان شیخ الرئیس. نبش خیابان شهید جدیدی. فروشگاه باقری ، میدان رسالت به طرف بوستان فروشگاه زینال زاده، خیابان بهار پشت ایستگاه فروشگاه ناصرگلی رادمهر و شهر جدید سهند فروشگاه زمان زاده توزیع تخم مرغ به نرخ دولتی آغاز شد.

وی با بیان اینکه توزیع تخم‌مرغ از امروز در سطح تبریز و سهند به قیمت مصوب دولتی و نرخ مصوب تنظیم بازار انجام می شود و انتظار دارد که قیمت در روزهای آتی کاهش یابد ادامه داد: توزیع تخم مرغ تا ایجاد تعادل در بازار تخم مرغ ادامه خواهد یافت.

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان از توزیع ۲۰ تن تخم مرغ به قیمت کیلویی ۲۲۵۰۰ تومان و یا هر شانه به قیمت ۴۳ هزار تومان خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته در ایام پایانی سال شاهد صفهای طولانی مرغ در کشور بودیم که با مدیریت و بازرسی از این اتفاق در سالجاری پیشگیری شده است.

وی با اشاره به گشت مشترک ویژه بازار شب عید سال ۱۴۰۱، گفت: کالاهای اساسی هدف در این گشت مشترک، گوشت مرغ، روغن نباتی، برنج، شکر، تخم‌مرغ و میوه می باشد.

وی با بیان اینکه روزانه گشتهای متعددی در استان انجام می شود و از ۱۶ اسفندماه گشت‌های بازرسی تشدید شده است افزود: این گشت ها بدون تعطیلی به فعالیت هایشان ادامه می دهند؛ البته پس‌ از عید نوروز و تا پایان ماه مبارک رمضان این گشت‌ها ادامه خواهد داشت.

مهندس غریب از اقدامات صورت پذیرفته شده جهت افزایش تولید گوشت مرغ در استان خبر داد و یادآور شد: با برنامه‌ریزیهای انجام‌ شده و نظارت بر بازار شاهد صف ‌های طولانی کالا مانند سال گذشته نیستیم و مرغ به‌ راحتی و آسانی در دسترس مردم قرار دارد.

به گفته مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان ، همه کالاهای اساسی به وفور در استان وجود دارد و مردم از این بابت نگران نباشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=55751

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});