• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

مجلس باید قدم‌های جدی‌تری برای رفع بروکراسی حوزه تولید بردارد

  • کد خبر : 55783
  • 03 فروردین 1401 - 18:00
مجلس باید قدم‌های جدی‌تری برای رفع بروکراسی حوزه تولید بردارد
یاز اکو - نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی می‌توانست موجبات گشایش‌های زیادی در زمینه تولید شود که متاسفانه با یک رای کمتر بایگانی شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: رهبری در سال‌های پیش نیز بر لزوم تولید تاکید کرده بودند که نشان از اهمیت این موضوع دارد.

وی افزود: با اینکه مقام معظم رهبری رضایتمندی نسبی خود را در رابطه با میزان تحقق شعار سال قبل اعلام کردند، اما باید قدم‌های جدی‌تری از سوی مجلس شورای اسلامی در این راستا برای رفع بروکراسی‌های موجود برداشته شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با انتقاد از عدم همراهی برخی نمایندگان مجلس در تصویب کلیات طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی، افزود: این طرح می‌توانست موجبات گشایش‌های زیادی در زمینه تولید شود که متاسفانه با یک رای کمتر بایگانی شد.

وی خاطرنشان کرد: با تصویب طرح مذکور بسیاری از پروسه‌های تولید روان شده و تغییراتی در فرآیندهای گمرکاتی، تعطیلی واحدهای تولیدی، شکایت‌ از واحدهای تولیدی و دیگر موارد ایجاد می‌شد.

فرهنگی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی امسال باید بتواند بر تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه تولید که درخواست چند ساله ایشان است به نحو احسن جامعه عمل بپوشاند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=55783

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});