• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

توزیع گوشت تنظیم بازار از روز دوشنبه در تبریز آغاز می‌شود

  • کد خبر : 56878
  • 15 فروردین 1401 - 12:00
توزیع گوشت تنظیم بازار از روز دوشنبه در تبریز آغاز می‌شود
یاز اکو - مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برای تعدیل قیمت‌ها و تنظیم بازار گوشت قرمز از روز دوشنبه در برخی از میادین شهر تبریز، گوشت قرمز مخلوط نر گوساله شناسنامه دار به قیمت کیلویی ۱۵۵ هزار تومان توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، کریم قدرتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با مساعدت فرماندار، شورای اسلامی و شهردار کلانشهر تبریز و نیز با همکاری پیمانکاران گوشت سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز، از روز دوم ماه مبارک رمضان جهت تعدیل قیمت‌های گوشت قرمز در سطح شهر تبریز و در فروشگاه های کشتارگاه و نیز در برخی میادین سطح شهر که متعاقباً به اطلاع شهروندان تبریزی خواهد رسید، توزیع می‌شود.

وی گفت: دراین طرح، توزیع گوشت قرمز گرم گوساله نر جوانه شناسنامه‌دار مخلوط به مبلغ ۱۵۵ هزار تومان کیلویی از طرف سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز به شهروندان ارائه خواهد شد و تا تعدیل قیمت‌های گوشت گرم قرمز ادامه خواهد داشت.

قدرتی اضافه کرد: در حال حاضر تمام گوشت‌های قرمز گرم گوساله که با قیمت کمتر از ۱۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، گوشت گاو ماده بوده و لازم است شهروندان هنگام خرید حتما شناسنامه رنگ آبی کشتارگاه تبریز را جهت اطمینان از نر بودن گوشت گوساله مطالبه کنند.

وی ادامه داد: این عرضه از طریق خودروهای متعلق به سازمان خواهد بود و در فروشگاه شماره یک، تبریز-جاده آذرشهر- بعد از پلیس راه-کیلومتر هفت جاده پیاذر – بعد از روستای تازه کند نرسیده به روستای ساتلو داخل مجموعه کشتارگاه و فروشگاه شماره دو، فلکه گلشهر به طرف بیمارستان شهدا بعد از برج شهران توزیع می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=56878

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});