• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
3

بیش از ۲۰ میلیون خودرو در ایام نوروز در جاده‌های آذربایجان‌شرقی تردد کردند

  • کد خبر : 57171
  • 17 فروردین 1401 - 12:45
بیش از ۲۰ میلیون خودرو در ایام نوروز در جاده‌های آذربایجان‌شرقی تردد کردند
یاز اکو - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای اجرای طرح نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال ۲۰ میلیون و ۴۸۰ هزار دستگاه خودرو در جاده‌های استان تردد کردند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، اورجعلی علیزاده، روز چهارشنبه با بیان اینکه این تعداد تردد خودرویی در مقایسه با مدت مشابه ایام نوروز سال گذشته ۲۹ درصد افزایش یافته است، افزود: این تعداد تردد خودرو با توجه به اطلاعات به دست آمده از ۹۴ دستگاه ترددشمار آنلاین در جاده های مختلف استان به دست آمده است.

وی اظهار داشت: در این مدت یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو از مبادی مختلف وارد استان شده و یک میلیون و ۲۶۴ هزار خودرو از مبادی خروجی از استان خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در مدت زمان اجرای طرح نوروزی ۲۰۹ هزار و ۸۳۴ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان با ۲۱ هزار و ۴۶۱ سفر اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه جابجا شده اند.

علیزاده، با اشاره به اینکه این آمار در مقایسه با ایام نوروز سال گذشته در تعداد مسافر جابجا شده ۱۱ درصد افزایش یافته است، ادامه داد: در همین مدت ۱۶هزار و ۴۶۶ مسافر نیز از پایانه مرزی جلفا و ۱۱۲ هزار و ۳۴۳ مسافر از پایانه مرزی نوردوز تردد کرده اند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=57171

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});