• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
استاندار آذربایجان‌غربی:

دولت از ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی خصوصی حمایت می‌کند

  • کد خبر : 57740
  • 21 فروردین 1401 - 19:20
دولت از ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی خصوصی حمایت می‌کند
یاز اکو - استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم توجه به ظرفیت‌های بخش خصوصی در همه حوزه‌ها گفت: حمایت از ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی خصوصی توسط دولت سیزدهم برنامه‌ریزی شده و ما نیز با جدیت آن را دنبال می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در بازدید از ۲ واحد دانش بنیان در شهرک صنعتی فاز ۲ ارومیه افزود: این امر می‌تواند، توان اقتصادی و تولیدی بخش خصوصی را بیش از پیش بارور کرده و در توسعه بخش تولید و اشتغال که مدنظر مقام معظم رهبری است، بسیار موثر باشد.

وی اضافه کرد: در کنار توجه به توسعه بخش تولید، دانش بنیان کردن این بخش و توجه به واحدهای صنعتی با ظرفیت دانش بنیان نیز از جمله اقداماتی است که باید با اهتمام ویژه در آذربایجان غربی صورت گیرد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: حمایت از واحدهای دانش بنیان باید در همه ابعاد و با همت همه بخش‌ها از جمله اقتصادی و نهادهای مسوول بخش صنعت صورت گیرد و کارگشایی نیازهای آنها نیز در دستور کار باشد.

معتمدیان تاکید کرد: استانداری آذربایجان غربی با توجه به نیاز استان در راستای توسعه بخش تولید، با همه توان وارد شده و مانع زدایی از این بخش را به طور جدی اجرایی کرده است.

به گزارش ایرنا، در یکشنبه‌های تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین این هفته، استاندار آذربایجان غربی از شرکت اروم تجهیزگستر، تولیدکننده کیت‌ها و لوله‌های آزمایش و همین طور تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین شرکت آتیه اروم طب کوشا، تولیدکننده ایمپلنت‌های دندانی بازدید کرد.

هر ۲ شرکت، در حوزه دانش بنیان فعال بوده و تولیدات آنها به همه نقاط کشور ارسال می‌شود.

همچنین استاندار آذربایجان غربی از محل در نظر گرفته شده برای توسعه شهرک صنعتی فاز ۲ ارومیه بازدید کرد و در جریان مشکلات آن قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=57740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});