• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
پیگیری جدی انتقال حساب های بانکی مس سونگون به آذربایجان شرقی

تشکیل مس آذربایجان مطالبه عمومی مردم استان است

  • کد خبر : 58351
  • 26 فروردین 1401 - 16:00
تشکیل مس آذربایجان مطالبه عمومی مردم استان است
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در گفتگو با نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر ضرورت انتقال حساب های بانکی مس سونگون به استان ،گفت : تشکیل مس آذربایجان مطالبه عمومی مردم استان است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی ، صابر پرنیان در این دیدار ضمن بررسی حوزه های مختلف شهرستان بویژه بخش معدن ، گفت : درکنار توجه ویژه به رعایت مسائل زیست محیطی و حفظ منابع طبیعی و با توجه به وجود ذخایر معدنی غنی در ورزقان، بسترهای لازم برای توسعه صنایع معدنی در منطقه فراهم است.

وی با تاکید بر اهمیت تشکیل شرکت مستقل مس آذربایجان، افزود : پیگیری تحقق گردش مالی معدن در استان بسیار حائز اهمیت بوده و درتوسعه اقتصادی استان و تاثیر گذار است.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی ، با بیان اینکه باید با نگرشی جدید برای رفع محرومیت در منطقه تلاش کنیم ، تصریح کرد : درکارگروه معدن شهرستان ورزقان با حضور دستگاههای مسئول چالش ها و مسائل این بخش مورد بررسی کارشناسی و تخصصی قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد : با ظرفیت های موجود در منطقه در مسیر ایجاد تحول پایدار خواهیم بود و تکمیل طرح های صنعتی نیمه تمام ، ایجاد شهرک تخصصی پایین دستی صنایع مس و ساماندهی حقوق دولتی از مهمترین برنامه های اولویت دار صمت استان در شهرستان ورزقان می باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=58351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});