• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

انتصاب مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 58510
  • 27 فروردین 1401 - 22:21
انتصاب مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی
طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، «حبیب ستوده‌نژاد» به‌عنوان سرپرست اداره‌ی کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی منصوب شد.

یاز اکو؛ پریسا رضاپور – طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، «حبیب ستوده‌نژاد» به‌عنوان سرپرست اداره‌ی کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی منصوب شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، صبح امروز، طی مراسمی، با حضور مسئولان استانی، حبیب ستوده‌نژاد ریاست اداره‌ی ورزش و جوانان شهرستان تبریز و معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی را بر عهده گرفت.
وی همچنین سابقه‌ی بازی در تیم‌های فوتبال منتخب نوجوانان، جوانان و امید آذربایجان‌شرقی را داشته و در رده‌ی باشگاهی نیز در تیم‌های بسیج و استقلال تبریز توپ زده است.
گفتنی است؛ پیش از این ایوب بهتاج از سال ۱۳۹۶ مدیرکلی ورزش و جوانان آذربایجان شرقی را برعهده داشت.

اولویت باید ورزش همگانی باشد
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: اولویت باید توجه به ورزش همگانی باشد. جامعه‌ی سالم جز با انسان سالم، میسر نمی‌شود، همه‌ی اقشار جامعه باید ورزش کنند، رهبر انقلاب توسعه می‌کنند ورزش برای جوانان لازم و برای افراد مسن واجب است.
به گزارش خبرنگار یاز اکو، ابراهیم فیروزی، صبح امروز در مراسم تودیع معارفه مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: ایوب بهتاج، چون معلمی دلسوز و ورزشکاری فعال، فعالیت‌های ارزشمندی را در چهار سال گذشته انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی گفت: ضمن تبریک به جهت حسن انتخاب اقای ستوده‌نژاد، مطمئن هستیم آینده‌ی درخشانی در حوزه‌ی ورزشی و فرهنگی استان رقم خواهد خورد.
فیروزی بیان کرد: به عنوان عضو کوچکی از جامعه‌ی ورزشی معتقدم؛ هرگونه ساختارسازی بدون توجه به اخلاق، ره به جایی نخواهد برد. لازم است در همه‌ی سطوح، ورزش پاک و اخلاق‌مدار در اولویت قرار گیرد.

آمده‌ایم که بمانیم و به مردم خدمت کنیم
رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین آذربایجان‌شرقی گفت: من به آمدن و رفتن اعتقادی ندارم؛ ما آمده‌ایم که بمانیم و به مردم خدمت کنیم.
به گزارش خبرنگار یاز اکو، علی کشفیا، صبح امروز در مراسم تودیع معارفه مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: تشکر می‌کنم از آقای بهتاج که از جنس ما بود و تلاش کردند این چرخ دوام بیاورد.
وی تاکید کرد: در زمان قرائت قرآن فقط شنونده نباشیم، در آن تعقل و تامل هم کنیم.
وی در پایان سخنان خود گفت: آرزوی موفقیت برای آقای ستوده‌نژاد دارم و می‌گویم که شما تنها نخواهید بود و ما در کنارتان خواهیم بود، ما رفیق نیمه‌راه نیستیم.

زنوزی را خیّر ورزشی می‌دانم/ درخواست حمایت وزارت ورزش از تور دوچرخه‌سواری
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: محمدرضا زنوزی را خیّر ورزشی می‌دانم. ما بهترین سالن بدمینتون کشور را داریم که ۱۵ سال پیش آقای زنوزی ساخته‌اند.
به گزارش خبرنگار یاز اکو، ایوب بهتاج، صبح امروز در مراسم تودیع معارفه مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بیان کرد: ۲۷ فروردین، برایم خاطره‌ای دیگر است. در ۲۷ فروردین سال ۹۳، مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل معارفه شدم و امروز در چنین روزی از اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی تودیع می‌شوم.
وی افزود: همه‌ی ما در یک سنگر هستیم و برای پشتیبانی و ایستادگی ایران عزیزمان تلاش می‌کنیم.
بهتاج با اشاره به ۳ مدال طلای کسب شده توسط قهرمانان استان گفت: در بازی‌های جاکارتا برای اولین بار توانستیم ۳ طلا و دو نقره کسب کنیم. هر چند در المپیک توکیو نتوانستیم مدال بیاوریم اما امیدواریم در بازی‌های بعدی موفقیت‌های لازم را بدست بیاوریم.
وی ادامه داد: نزدیک ۶۰ سال بود در آذربایجان‌شرقی ورزنه‌برداری داشتیم اما برای اولین بار، اخیرا در این رشته مدال طلا کسب کردیم.
وی در خصوص تور دوچرخه‌سواری تشریح کرد: برنامه‌های ویژه‌ای در چهار سال گذشته داشتیم که برگزاری سی‌وچهارمین دوره تور دوچرخه‌سواری آذربایجان ازجمله آنان بود؛ امیدواریم وزارت ورزش از این تور حمایت لازم داشته باشد.
بهتاج گفت: در پژوهش، رتبه‌ی اول و در آموزش سال‌هاست رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده‌ایم که این موفقیت‌ها با تلاش و کوشش همکاران و نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان به دست آمده است.
وی با اشاره به روند رشد خانه‌های روستایی گفت: سال ۹۶، فقط ۲۳ خانه روستایی در استان داشتیم اما الان ۲۷۰ خانه روستایی داریم امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و به بیش از ۳۰۰ خانه برسیم.

در سطح فدراسیون‌های مختلف کشوری، جز یک نفر، چهره‌ی آذربایجانی نداریم
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: ورزش استان را دانش‌بنیان کنید؛ شما وقتی بهتر از آقای بهتاج خواهید بود که بهره‌ورتر شوید.
به گزارش خبرنگار یاز اکو، علیرضا منادی، صبح امروز در مراسم تودیع معارفه مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بیان کرد: در شهری زندگی می‌کنیم که شهر اولین‌ها نام دارد، شهر ما روزگاری در ورزش خیلی کوشا بود.
وی گفت: همه‌ی مدیران استانی باید با تمام قدرت به کمک ورزش بیایند. در سطح فدراسیون‌های مختلف کشوری، جز یک نفر، چهره آذربایجانی نداریم.
منادی گفت: هفته‌های آتی رییس‌جمهور به استان می‌آیند، این سفر، فرصت خوبی برای اخذ اعتبار برای حوزه ورزش استان است.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به ویژگی‌های مثبت ستوده‌نژاد گفت: ستوده‌نژاد، در دل‌ها جا دارد و انتظار داریم ورزش استان را به سمت و سوی خوبی سوق دهند؛ آینده‌ی ورزشی استان را خیلی درخشان می‌بینیم و خودمان هم کمک حالتان خواهیم بود.
وی تاکید کرد: مردم آذربایجان و تبریز، عاشق فوتبال و تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی هستند، لازم است از این تیم‌ها حمایت‌های لازم صورت بگیرد.

تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه ورزشی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: از مهمترین اقداماتی که باید در اولویت قرار گیرد؛ تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه ورزشی است.
به گزارش خبرنگار یاز اکو، تراب محمدی، صبح امروز در مراسم تودیع معارفه مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بیان کرد: یکی از دغدغه‌هایی که در کشور وجود دارد خطر معکوس شدن هرم جمعیتی و پیر شدن جمعیت است، در این‌زمینه با تشویق جوانان به ازدواج و فراهم کردم مشوق‌های لازم، این مشکل را برطرف سازیم وگرنه در آینده مجبور خواهیم بود برای نیروی کاری و کارگری از سایر کشورها درخواست نیرو بکنیم.
وی گفت: در بدنه‌ی اداره‌کل از توان و دانش نیروهای انقلابی جوان استفاده کنید‌.
محمدی گفت: میزان اهمیت نسل جوان در ساختار نظام مقدس اسلام به قدری است که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، جوانان را مخاطب خود قرار داد و خواستار حساسیت به جوانان شدند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: امروزه ورزش را یک ساختار اجتماعی درنظرمی‌گیرند و تاثیر ورزش محدود به میادین ورزشی نیست.
در دوران مدیریتی بهتاج، ورزش استان همواره در رتبه یک و دو بوده است
سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: مجموعه‌ی عملکردی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، در دوران مدیریتی بهتاج، همواره در رتبه یک و دو بوده است.

به گزارش خبرنگار یاز اکو، بنیامین شکوه‌فر، صبح امروز در مراسم تودیع معارفه مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی بیان کرد: از خدمات و زحمات پنجاه ماهه آقای بهتاج تشکر می‌کنم. ایشان، جزو مدیران لایق ورزش و جوانان است.

وی خطاب به ستوده نژاد، مدیر کل جدید اداره کل ورزش و جوانان استان، گفت: شما از امروز لباس خدمت به ورزش و جوانان استان را بر تن کرده‌اید، این لباس به لطف خون شهدا به شما امانت داده شده است. باید شبانه‌روز در حفظ این لباس تلاش کرده و به نفر بعدی تحویل دهید.
شکوه‌فر گفت: ورزش یک نهاد تعاملی است. ما در یک وضعیت بسیار تنگاتنگ ارتباطی با دستگاه‌های دولتی هستیم و عمده فعالیت‌های ما بین نهادی است. بنابراین توقع از آقای ستوده‌نژاد و هیئت‌های ورزشی این است که در این سطح تعاملی بدرخشند. چرا که هرچه این تعامل بیشتر باشد، موفقیت بیشتری را کسب خواهند کرد.

انتخاب مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از بدنه خود اداره
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: بعد از انقلاب برای اولین بار یک نفر از بدنه‌ی اداره کل ورزش و حوانان استان به عنوان مدیرکل انتخاب می‌شود. این امر را به فال نیک می‌گیرم.
به گزارش یاز اکو، حبیب ستوده نژاد، صبح امروز در مراسم تودیع معارفه مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی بیان کرد: مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۱۴۰۱، مسیر حرکت دستگاه‌ها و مدیران را مشخص کردند.
وی ادامه داد: ما در راستای تحقق کلان کشور بویژه توسعه‌ی کمی و کیفی ورزش قهرمانی، توسعه‌ی ورزش همگانی، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و استفاده از توان خیرین ورزشی اقدام خواهیم کرد.
وی خاطر نشان شد: من مسئولیت سنگینی برعهده گرفته‌ام و با این حضور پر شورشما عزیزان، مسئولیت بنده را سنگین‌تر کردید. امیدوارم بتوانم از عهده‌اش برآیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=58510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});