• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
6

یک انتصاب ،ده ها حاشیه

  • کد خبر : 59054
  • 30 فروردین 1401 - 21:30
یک انتصاب ،ده ها حاشیه
آیین معارفه مدیرعامل شرکت عمران سهند بدون حضور مسئولین استانی و شهرستانی و با وجود اعلام قبلی لغو برنامه با دستور استاندار ظهر امروز برگزار شد.

به‌ گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ پس از خبرهای ضد و نقیض از صحت خبر جا به جای در مدیریت در مجموعه مهم و تاثیر گذار شهر سهند، بلاخره امروز غلام رضا اقبالی سکان شرکت عمران شهر سهند را در دست گرفت.
این در حالی است که براساس شنیده ها این جا به جایی علی رغم موافقت استاندار و به استناد تصمیم شرکت مادر تخصصی شهر های جدید کشور در پشت در های بسته و بدون حضور مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد.

بنرهای تبریکی که تکذیب شد

بنرهای تبریک ساختگی از طرف جامعه روحانیت، هیئات حسینی و جامعه اسلامی سهند در پی انتصاب مدیرعامل شهرسهند تکذیب شد.

پس از پیگیری نهادهای ذیربط،یکی از کانال های خبری شهرستان اسکو ضمن صدور تکذیبیه، بابت انتشار بنرهای جعلی تبریک از زبان جامعه روحانیت و هیئت های مذهبی و جامعه اسلامی شهر سهند، از مردم سهند عذرخواهی کرد.

اداره تبلیغات اسلامی شهر سهند در بیانیه ای با بیان اینکه بدیهی است که روحانیت معزز شهر سهند، هیئات حسینی و جامعه اسلامی و مؤمنین این شهر، همگی حامی مردم شریف سهند و طلایه دار ظلم ستیزی و عدالت‌طلبی بوده و خواهند بود اضافه شده است با این وجود این تشکل ها از هیچ انتصاب، انتخاب و اعتزالی خشنود یا ناراحت نمی‌شوند.
چرا که خوشحالی و ناراحتی روحانیت و محبان حسینی شهر سهند تنها در گرو رفع مشکلات مستضعفین و رضایت شهروندان عزیز، که نشان از رضایت الهی است، خواهد بود.

مدیری بدون سابقه مدیریت عمرانی

انتخاب و به تبع آن انتصاب کسی که سابقه فعالیت در حوزه عمرانی ندارد در راس مجموعه ای مهم و تخصصی همانند شرکت عمران شهر سهند دل نگرانی ها از تبعات این انتخاب را در بین ساکنان و کارشناسان برانگیخته است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=59054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});