• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
شهردار سهند خبر داد:

سال ۱۴۰۱ اغازحضور موثر سرمایه گذاران در سهند

  • کد خبر : 59126
  • 31 فروردین 1401 - 13:30
سال ۱۴۰۱ اغازحضور موثر سرمایه گذاران در سهند
یاز اکو - علی علایی شهردار شهردار سهند در نشست مشترک با اصحاب رسانه این شهر با بیان اینکه سال خوبی در حوزه جذب مشارکت سرمایه‌گذاران در سهند آغاز کرده ایم گفت: یک سرمایه گذار برای احداث ۴ پل مکانیزه عابر پیاده که از نیازهای ضروری این شهر بوده است پا به میدان گذاشته و یک سرمایه گذار دیگر برای احداث سی ایستگاه تاکسی در طول ده سال ابراز علاقمندی کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو علی علایی با بیان اینکه نبود پل عابر پیاده مسئله ای حیاتی برای شهر سهند است افزود: خوشبختانه با ورود  سرمایه گذار  در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از آنها خواهیم بود.

وی گفت: هزینه احداث هر پل مکانیزه بالغ بر ۷ میلیارد تومان براورد شده است و  سرمایه گذار متعهد شده تا ۴ پل عابر مکانیزه را در معابر اصلی و البته پر تردد این شهر بر اساس تصمیم و نظر شورای ترافیک احداث کند. وی افزود: سرمایه‌گذار متعهد شده است تا دوپل را تا خردادماه و دو پل دیگر را تا آبان ماه سال جاری تحویل شهرداری دهد.

علی علایی با اشاره به مشکلات پیش آمده در تصویب بودجه شهرداری سهند از سوی هیئت تطبیق خواستار سرعت بخشیدن به روند این مسئله شد و ابراز امیدواری کرد تا با حل این مسئله به زودی شاهد آغاز فعالیت های عمرانی و جدی از سوی شهرداری در نقاط مختلف شهر باشیم.

وی تاکید کرد:مردم از ما انتظار به حق دارند ولی عملا موانعی وجود دارد که روند کار را کند می‌کند منتظر ابلاغ بودجه هستیم و به محض حل این  مسئله فعالیت و برنامه های خود را آغاز می‌کنیم.

وی تصریح کرد: به عنوان شهردار به شدت از این شرایط معذبم  ولی امیدواریم با رایزنی های صورت گرفته هرچه زودتر این مسئله حل شود.

اهتمام شهرداری سهند بر تغییر چهره سهند با زیبا سازی

علی علایی مهمترین برنامه و اولویت شهرداری سهند در سال جاری را  توجه به مبلمان شهری زیباسازی شهری و توسعه فضای سبز در سهند عنوان کرد و افزود:  ۵۶ پروژه  با  ۸۲ میلیارد تومان برای  تحقق این هدف در سالجاری نظر گرفته شده است که تنها ۱۷  میلیاردتومان ازآن مختص  آسفالت خواهد بود.

وی از فراخوان برای طراحی المان های ارزشمند برای سهند در اینده نزدیک خبرداد وگفت: نگاه ویژه و تخصصی به حوزه زیبا سازی و فضای سبز خواهیم داشت.

برای حل کامل‌ مشکلات حمل و نقل فاز های چهار گانه مصمم هستیم

علی علایی با بیان اینکه بزودی ۲۰ دستگاه تاکسی به شهرداری سهند تحویل داده می‌شود از اقدام برای ۱۰ دستگاه دیگر خبر داد و افزود : بی شک برای شهری که تنها یک تاکسی زرد تا به امروز داشت اتفاق بزرگ و خوبی خواهد بود.

وی افزود: با سازمان حمل و نقل برای حل‌مشکلات اتوبوسرانی سهند وارد مذاکره شدیم.

وی گفت: آنها خواستار اختصاص یارانه و سوبسید  ۴۰ میلیون تومانی به شکل سالیانه برای هر دستگاه اتوبوس هستند تا تمام شهر را پوشش بدهند هرچند متاسفانه آنها زیر بار پوشش و خدمات به فاز ۴ سهند نمی دهند.

وی ادامه داد: ولی ما مصمم به حل این مساله از راه برگزاری  جلسات مشترکی با حضور مدیران و معاونان این سازمان هستیم و امیدواریم که این مسئله به زودی حل بشود.

وی تاکید کرد: حاضریم اگر لازم است مبلغ یارانه را افزایش دهیم ولی با تامین رفاه در حمل و نقل عمومی و کاهش دغدغه‌های مردم و مطالبه به حق شان در حمل و نقل را پاسخ دهیم.

سگ های بی پناه سهند سامان می گیرند

علی علایی از امضا تفاهم نام و قرار داد برای زنده گیری و تحویل سگ های بی پناه سهند به مرکز نگهداری سگ ها در تبریز  برای حل این مشکل در آینده نزدیک خبر داد وابراز امیداری کرد :امیدواریم با این اقدام زمینه  ارامش و امنیت مردم از این دغدغه فراهم شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=59126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});