• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

روسیه واردانیان را برای جایگزینی پاشینیان آماده می کند

  • کد خبر : 91225
  • 20 دی 1401 - 9:15
روسیه واردانیان را برای جایگزینی پاشینیان آماده می کند
یاز اکو- من فکر می کنم که قره باغ سکوی پرتابی برای روبن واردانیان است.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از یئنی چاغ، این مطلب را سرهنگ روشن محرموف رئیس سابق پلیس نظامی نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان در مورد تحریکات احتمالی و درگیری های محلی در قره باغ صحبت کرد.

روشن محرموف گفت که روبن واردانیان تنش در قره باغ را بیشتر خواهد کرد. ویتالی بالاسانیان آدم جنگ دیده ای بود و در بین ارامنه شهرت داشت. او از طریق آرائیک مانع اقدامات واردانیان شد. ویتالی به خوبی می دانست جنگ چیست و نتیجه یک درگیری احتمالی را درک می کرد. من فکر می کنم او طرفدار جنگ دیگری نبود. از این رو سعی کرد از تحریکات جدید جلوگیری کند. با رفتن بالاسانیان از سیستم رژیم جدایی طلب روبن واردانیان تنش ها را بیشتر می کند و سعی می کند اقدامات تحریک آمیز انجام دهد. واردانیان هم به تنهایی این کار را انجام نمی دهد. او کارهایش را به دستور روسیه انجام می دهد.

محرموف افزود: من فکر می کنم که قره باغ سکوی پرتابی برای روبن واردانیان است. روسیه واردانیان را برای جایگزینی پاشینیان آماده می کند. واردانیان علاقه ای به اوضاع زندگی ارامنه در قره باغ ندارد. وظیفه او افزایش تنش در قره باغ است. ویتالی بالاسانیان به خوبی می‌دانست که اگر درگیری دیگری رخ دهد، آذربایجان مابقی سرزمین‌ها را از اشغال آزاد می‌کند و عدالت خود را در آنجا برقرار می‌کند. بالاسانیان می خواست از بروز آن جلوگیری کند. به همین دلیل روبن و آرائیک او را حذف کردند. هدف آنها انجام اعمال کثیفشان است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=91225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});