• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

جزئیات طرح افزایش ۲ ساله سن داوطلبان آزمون استخدامی

  • کد خبر : 59710
  • 04 اردیبهشت 1401 - 18:20
جزئیات طرح افزایش ۲ ساله سن داوطلبان آزمون استخدامی
یاز اکو - نماینده مردم نیشابور در مجلس از آخرین وضعیت طرح جدید مجلس برای افزایش حداکثر سن داوطلبان شرکت در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تسنیم، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی از طرح جدید جمعی از نمایندگان تحت عنوان افزایش حداکثر سن داوطلبان شرکت در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی، خبر داد.

 

وی افزود: بر اساس این طرح پیشنهادی، میزان ۲ سال به سن داوطلبان مشارکت در آزمون‌های استخدامی در دستگاه های اجرایی افزوده خواهد شد و از ۳۵ به ۳۷ سال افزایش می‌یابد.

نماینده نیشابور در توضیح علت اصلی تدوین طرح افزایش سن داوطلبان آزمون استخدامی ، بیان کرد: بسیاری از متولدین دهه ۶۰ که جویای کار هستند، به دلیل اینکه سن آنها بیشتر از ۳۵ سال است امکان شرکت در آزمون‌های استخدامی را ندارند، لذا طبق این طرح در تلاش هستیم سقف مجاز بودن شرکت کنندگان در آزمون‌های استخدامی را از ۳۵ سال به ۳۷ سال افزایش دهیم.

 

ارکانی با بیان اینکه طرح افزایش حداکثر سن داوطلبان آزمون‌های استخدامی به کمیسیون اجتماعی مجلس ارائه شده است، گفت: این طرح در کمیسیون اجتماعی در حال بررسی است و هنوز جمعبندی نشده است.

 

نماینده نیشابور در مجلس اظهار کرد: در صورتی که طرح مذکور در کمیسیون اجتماعی تصویب شود ، گزارش آن جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

 

در حال حاضر سقف مجاز برای شرکت در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرای ۳۵ سال است که با تصویب و اجرای این طرح به ۳۷ سال افزایش می‌یابد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=59710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});